Jeg tror jeg dør.... åh,,,,,

*tyst*

Andre møte med forumet
Er nå snart 37 uker på vei, og vært syk ei uke!
Det går kun på, har ikke blitt ett gram bedre, kun verre. Hodet sprenger, bihulene er betente, brøstet høres ut som en kols pasient. Jeg holder på å svime ta bare ved å gå opp trappa. Tungpustet og helt ferdig!!!!
Og når jeg våknet idag, tror du ikke jeg hadde lekket litt. Og har fryktelig kynnere. Om fødselen begynner nå eller før jeg blir bra så tror jeg at jeg kommer til å dø!
Åssen er det med å være syk så sent i svangerskapet?

Ble ett fryktelig sytete innlegg, bare merker jeg er helt helt helt tom, og skjønner egentlig ikke åssen dette skal gå!

*tyst*

Huff, stakars deg, høres ikke godt ut :(
Ta kontakt med føden, siden det virker som om du har mistanke om at vannet har gått.
Kanskje de kan hjelpe deg med plagene dine så du får hvile litt om fødselen nærmer seg.
Har lest at fødsler gjerne har en tendens til å vente litt om man er veldig syk, så det går jo ann å håpe.

Lykke til og god bedring, håper det løser seg, Ta en telefon til føden og prat litt med en jordmor du :)

Uff, det høres forferdelig ut! Men hva sier legen din? Kan du ikke få noe antibiotika eller noe? Og har du ringt sykehuset, siden du har lekket? Kanskje de har noen gode råd.

Stor god bedringsklem! Kom deg til legen! :) Med 2 små i hus er det klart det tar på og man får ikke hvilt så mye som man burde heller. Få litt avlasting nå på slutten! :)

uff..
forstår deg kjempe godt ligger med samme problem å eg er uke 39 +
nettopp ferdige me spya og diare i ei uka pluss hemorider +++++ så nå trudde eg sku bli bra men nå er d halsbetenelse/hove verk/tett nese osv er heilt slakke og bare rangler!!
men huske sist fødsel gjekk eg rett fra spya/diare til å føda 0 energy i kroppen såå håpe eg slepper d denne gangen!

god bedring te deg

Har fått time hos legen imorgen, gudskjelov, så håper på en hestekur av noe slag nå!
Kynnerene gav seg utover dagen og det renner ikke noe mer, så jordmor trodde kanskje at jeg hadde lekket andre ting siden jeg er så tett, hoster og nyser i ett sett. Har ikke luktesans, men er veldig sikker på at det IKKE var urin! Men så lenge det er helt rolig nå, så tar jeg ihvertfall den delen med ro... enn så lenge!

Uff, unner ingen spy/diare syke så sent i svangerskapet, heller ikke sånn møkka betennelser heller. Tar på kroppen noe veldig altså. Og da kommer disse dumme tankene om "åh herregud, vil jeg kunne klare å gjennomføre en fødsel, osv osv" Og da blir kroppen i helspenn, så får jo ikke slappa ta. Og det er vel ingen høygravide som klarer å sove og slappe ta ordentlig nå om dagen uansett:) Hvis du får det til, så er du heldig ihvertfall!
Søvn - hva er det for noe ;)

Men, nå er ihvertfall håpet om at den snille turnuslegen imorgen skal høre min bønn og tenke på hva som er bestfor kroppen og gi meg en skikkelig antibiotikakur, så jeg blir kvitt denna møkka!

Alle dere andre som også sliter med helseplager nå mot slutten, dere har min fulle sympati, og ønsker dere ordentlig god bedring! Ikke bare bare med ekstra tull opp på det hele!

*tyst*

Føler med deg!!
Er selv 37 uker på vei, og i helga ble jeg plutselig skikkelig dårlig. Med vondt i halsen, potte tett i nesen, + rennende nese! Tror jeg ha feber ei stund også..
Kjenner nå at hvis fødselen ha tenkt å starte så kommer jeg ikke til å ha pust til å klare å føde :p
Huff!!  Vi får håpe det går over

Ja jeg er helt enig, jeg høres virkelig ut som en kolspasient når jeg går rundt, og det hviner og hveser fra meg! Så tankene er jo hvis det hadde starta, så hvordans kal jeg puste meg igjenom noe som helst! Det sitter liksom en "elefant" på brystet mitt! Stakkars lillegutt i magehuset å!

Krysser fingrene for at vi blir bedre, og at ting ikke starter før man er blitt frisk igjen!

Nå skal jeg hompe avgårde til legen, håper og håper at de gir meg noe!

*tyst*

Masse god bedring!! :) Var godt du fikk noe får det og kan bli frisk og samle krefter til fødsel :)

Back
Topp