Jeg tror jeg aner slutten her inne..

Monkaponka

Forumet er livet
Jeg er langt i fra aktiv selv, men kjenner at jeg blir litt trist av tanken[&o]
Takk for alt her inne jenter!! Det har vært 3,5-4 fantastiske år!![:(]

Det blir vel hva vi gjør det til,eller...?

uff ja, jeg har svært lite tid til å være her inne selv.
Har akkurat gått tom for alt som er av energi i fht barn, jobb og parforhold, så da er det ikke spesielt mye tid igjen til bv..
Men jeg håper virkelig at juli06 består!!!
Jeg lover å komme sterke tilbake!

Ja, det er hva vi gjør det til, men det er jo nettopp der jeg ser at det er i ferd med å slutte for de fleste av oss.
Det begynner å bli veldig hektisk for alle mann nå, jeg rekker mest bare lese litt selv for så å snike meg ut igjen.
Når alle gjør det samme, blir det jo ingen flere tråder.

Jas, håper det løser seg snart!! Og håper at det ikke er noe alvorlig i parforholdet.

Skjønner hva du mener, men vi får bare fortsette å titte innom og gi korte svar innimellom [:)]

Neida, ikke noe alvorlig, er bare så sliten og trøtt av lite søvn og syke barn at nå er det vanskelig å ha energi til alle disse tingene, og da er det jo barna som blir prioritert.

Da er vi i samme båt[&o] Jeg elsker vinteren, men begynner virkelig å se frem mot vår og sommer. For da tenker jeg at barna må være friske og oss foreldre litt mer opplagte.

Jeg skjønner hva du mener [:)]   Jeg er ikke noe flink til å lage tråder sjøl jeg,men jeg prøver å svare på det meste som skrives av dere andre. Jeg er jo i permisjon med nr 2 så jeg har fortsatt ganske god tid,men jeg merker jo at jeg er mye mer på septemberforumet der det er aktivitet ja [&:] 

Håper dere får en god vår og sommer både Jas og Monkaponka- uten sykdom og med overskudd til hyggelige ting [:)]  Ønsker det samme for meg sjøl i samme slengen siden heimen her også er ganske prega av at mor får for lite søvn [:o]

NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg nekter å slippe dere[:(][:(]

Dere betyr jo så masse for meg, herregud, tenkt at de fleste av oss har vært her i over 4 år, ikke rart jeg føler jeg kjenner dere godt.
Da skal jeg lage mange tråder her, så dere MÅ svare når dere er innom[8D]

Må bare si at jeg er veldig glad i dere alle sammen[:)]

og nå har jo toBarn akkurat vært her inne også, så jeg håper at mange av de "gamle" kommer tilbake også

ORIGINAL: Dolphinamum2

jeg heller håper ikke at dette er slutten....har vært borte en stund her inne, ga flytting og ikke hatt nett..men skal prøve å være her litt oftere...(har og byttet nick, tidl Lamai)....[:)]

Lurte fælt på hvem du var[:)]

Vi får prøve å poste litt oftere her inne.

ORIGINAL: Ole Brumm

og nå har jo toBarn akkurat vært her inne også, så jeg håper at mange av de "gamle" kommer tilbake også

.... og er her idag også!!!!!!!!!! [:D]
Skal prøve å komme innom oftere igjen.. koselig å "se" deg igjen Ole Brumm [;)]

ORIGINAL: toBarn

JUHU

ORIGINAL: toBarn

Næmmen, halloooooo... det var lenge siden det!

Må ikke bli borte, er koselig å komme inn her å lese. Men er vel sånn det blir, alle mann er opptatt på hver sin kant og mye med jobb, barn og mann.

Jammen, så lenge forumet finnes, så finnes jo vi også[8|]
Haha, altså, vi holder jo liv i det! Selv om ikke det er masse masse nye tråder hele tiden, så er det jo allikevel koselig å stikke innom[:)]

Ikke slutt å skriv!!![;)][:D]

Se så aktive vi er nå da[:)][:)]
keep up the good work!

Ja, det hjalp litt[:D]

Jeg tok en tur innom i kveld også [:D]
Men jeg kjenner igjen dette med tiden som ikke strekker til hver uke. Jeg prøver å skrive blogg i tillegg for å holde litt oversikten hva ukene går til og hva som opptar oss. Selv om jeg ofte prøver å strekke døgnet og få flere timer (sitter langt utover kvelden) så hjelper ikke det heller på å få flere timer [8D]

Jeg kan ikke se for meg at vi ikek skal møtes her inne, selv om vi er noen som treffes på facebook også. Det blir liksom ikke helt det samme. Må ha denne juli 2006 dose i ny og ne [:D][:D][:D]

wow, 4 stk inne samtidig[:)]

Ja se det er jo ikke ille [;)][:D]

Back
Topp