Jeg tror jaggu*pipp pipp*

*Minibønna*

Forumet er livet
En liten fugl stakk innom igjen gett!

Kjenner jeg blir litt stresset av storken i signaturen din petra*hate birds*

Godkjent under tvil!

ORIGINAL: *Prinsessa*

Haha ja huff, kan vi ikke bare late som ingenting og bare kjøre løpet ut? hadde vært morro og se hva hu gjør mot fødsel å sånn jeg???

ler meg ihjel, ja er vel den sinnsyke fødselen. Masse leger, haste operasjon av mor og barn osv osv, og mannen røyka på gangen og ble kastet ut-hasj må du skjeønne[:D][:D][:D]

Får liksom aldri med meg noe *pipppipp*, er kansje litt lite oppservang:P

Dem skulle sett stjerna og så ser dem fugla..

E tenkt feil, e er så trøtt.

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Jeg hadde storken først! [8D]

Den storken passer jo egentlig veldig godt da, siden det har blitt mye fuglesnakk er inne på oktober [:D]

E tenkt nu at når du e lykkelig så ser du stjerna, men så kom e tell å tenk på at det er når en får seg et slag i hauet at en ser stjerna. E ser nu mer stjerna på nattehimmelen en e ser fugla.

ORIGINAL: milgrønn

E tenkt nu at når du e lykkelig så ser du stjerna, men så kom e tell å tenk på at det er når en får seg et slag i hauet at en ser stjerna. E ser nu mer stjerna på nattehimmelen en e ser fugla.

på nattehimmelen ja, der skal jeg være enig. Men på dagtid så er det mest fugler å se [:D]

E sove så dårlig så e er nu oppe mest on natta

Hva faen gjør fuglen her inne midt i uka da?

Haha ja huff, kan vi ikke bare late som ingenting og bare kjøre løpet ut? hadde vært morro og se hva hu gjør mot fødsel å sånn jeg???

denne henger jeg meg på !

ORIGINAL: Miss lilla m baby

ORIGINAL: milgrønn

E sove så dårlig så e er nu oppe mest on natta

ååååh du er ei type ugle altså[8D]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ler så jeg tisser på meg!

Dere tar jo helt av [:D]

Ugler i mosen.. [8|]

Har forøvrig funnet ut hvorfor "Lille Måltrost har rede som ingen vet av"..: Det er fordi det ikke eksisterer (les: det er FAKE)[8D]

ORIGINAL: KonTrolla

Dere tar jo helt av [:D]

Ugler i mosen.. [8|]

Har forøvrig funnet ut hvorfor "Lille Måltrost har rede som ingen vet av"..: Det er fordi det ikke eksisterer (les: det er FAKE)[8D]

HAHAHAHAHA

ORIGINAL: IngiManathingi

Fløy en liten blåfugl gjennom vindu
gjennom vindu, gjennom vindu ...

Skulle i grunn ønske denne fuglen fløy I vinduet jeg da [8|]

Bæng, splæsh!

Lurer på om ikke Hilde,Hauk osv var inne på januar 08 med en vill tvillinghistorie når jeg var der...

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: IngiManathingi

Fløy en liten blåfugl gjennom vindu
gjennom vindu, gjennom vindu ...

Skulle i grunn ønske denne fuglen fløy I vinduet jeg da [8|]

Bæng, splæsh!

Lurer på om ikke Hilde,Hauk osv var inne på januar 08 med en vill tvillinghistorie når jeg var der...

Var det den med eneggede tvillinger med ulikt kjønn og en edderkopp? [8D]
Leste noe sånt på Generelt en gang...

Jess...

Vare faktisk jeg sum busta henen på den edderkopp historien[;)] Min svigerfar jobber på sykehuset hun påsto de var på, og hun sa det var på barne avd deg, det sykehuset har ingen barneavd, så jeg spurte han, sa han ikek måtte bryte taushetsplikten sin men om han hadde hørt om at det var lagt inn en liten guttebaby med edderkopp bit og allergisk reakjson, moren hadde gjennopplivd han osv, han svarte kun nei og konstanterte at de ikke hadde barne avd der, dagen etter ringte han tilbake og hadde undersøkt hele sykehuset(lite sykehus) alt var oppspinn og hun forsvant fra nette!

Hele historien rundt fødsel var jo på tryne også, hun fødte angivelig på samme sykehus som jeg, men viste ikke om det var øst eller vest, for det var bare en føde avd? feil....
Skulle ha KS, men fikk føde vanlig da vannet gikk dagen før planlagt ks?[8D]

Mye som ikke stemte!

Herregud så mange skrivefeil*haha* Har en liten en som hjelper meg her på tastaturet*knegg*

Men i hvertfall, hun var LITT på vilstyr!

Back
Topp