Jeg tror faktisk at jeg er smelt på tjukka!

to rosa

Andre møte med forumet
[:D]

Ikke kommet noe mer blod, bare litt "eggløsningssmerter" faktisk, men men.. Har tatt maaaaaaaaaaaaange tester, og alle har vist positiv! pluss en EL test som var sterk positiv..Gikk tom for gravitest! hahaha[;)]

Så da får jeg vel tro på det da! Jeger gravid[:D] 4+2 [:D] *lykkelig*

Det lønna seg og prøve babyverden sitt forum, for jammen satt den ikke da!

Har forresten kun hatt sex fire ganger (to ganger fredag 5 negativ EL test, 1 gang lørdag6 positiv EL test, 1 gang søndag 7 positiv EL test ) fredag lørdag og søndag drakk jeg også par slurker av solvipect hostesaft, men om det hjalp vet jeg ikke! Uansett, det skader ikke å prøve..

Og det med sexen..fredag 5 vardet over en mnd siden sist vi hadde sex. Hadde gitt sambo karanete pga en liten krangel, så kanskje det var løsningen? [;)] hihi


Lykke til alle prøvere[:D] Den sitter før dere vet ordet av det! Jeg var ikke innstilt på at den skulle sitter før etter UL 26 september, så jeg fikk sjokk kan du si! Trodde ikke det var mulig at et egg kunne feste seg når man spotta så mye jeg..11 dager før ikm begynner jeg og spotte! BLÆH!
Men ikek nå mere da[;)]
 
Gratulerer[:D][:D][:D] Kos deg [:D]
 
GRATULERER[:D][:D][:D]
 
[:D]Gratulerer[:D]
 
Så moro!!! sitter her å smiler masse!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

GRATTIS!!! Håper jeg etterhvert kommer etter!!!
 
Takk takk[:D]

Har legetime på fredag, så da får jeg vel bekrefta det der..får vi håpe[&:] hehe, men jada, får nok det! Litt uvirkelig, men men! [:D]
 
Gratulerer [:D]
 
gratulere så masse.[:D]

tror nok jeg må prøve den hoste safta ja.[;)]

kos deg masse med den lille spiren,å lykke til på ferden.[:)]
 
[:D][:D][:D] GRATULERER MED EN HULEBOER [:D][:D][:D]
 
[:D][:D]Grattis[:D][:D]
 
Åå, gratulerer så mye! Lykke til med en spennende tid [:D]
 


Gratulerer med en liten spire=)
 
gratulerer med bolle i ovnen på alle som har det[:D]
 
Heldiggrisen!!!! Gratulerer så mye [:D][:D][:D]
 
Hmmm... Hva er det hostesaft skal hjelpe mot da??
 
gratulerer med den voksende magen[;)]
 
Gratulerer så mye da!! Supert at du er gravid...

Det må jo være fantastisk når den endelig sitter:-)

Fortell mer om hvordan det går etterhvert da....er så spennende å se hvordan det går og hvordan det føles etterhvert!!

M
 
Hei, Sunway! Det er vel ikke bevist, man tror at hvis man tar 1-2 skjeer Solvipect daglig i den fruktbare perioden ca så gjør man det lettere for svømmerne [:D] (det er slimløsende hostesaft...)
 
Back
Topp