jeg troooor...

[8|]

det var hvertfall 2 streker på testen idag tidlig!! [:D]

må si jeg er litt i sjokk, og sambo sitter i et møte og prøver å konsentrere seg akkurat nå.... hihi..

da jeg fortalte han det, sa han: kødder du eller??? så fruktbare vi er da??? kanskje jeg skulle tatt meg en tur til Ellen? (ellen er søsteren min. hun og mannen har prøvd i et par år eller noe...) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

så vi må egentlig bare la det synke litt inn vi...[:D][:D]

synes det var litt rart at jeg begynte å gråte av en hip hop-låt her om dagen ja.... [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lillemeg85

Ååååååhhh så morro!! Weee!! [:)][:)][:)] Det er jo ikke tvil engang da! Hihi.. [:D]

hihii... hvis det stemmer det jeg tror, så er jeg 4+2 på vei og har termin 18.aug! [:D][:D]
så kanskje jeg får lov til å ha den fiiiiine signaturen jeg og! [:D][:D][:D]

men jeg skal sjekke det hos legen først da, før jeg forteller det videre til andre! [:)]

så ikke si det til noen jenter! [:)]

ORIGINAL: lillemeg85

Ååååååhhh så morro!! Weee!! [:)][:)][:)] Det er jo ikke tvil engang da! Hihi.. [:D]

[:D]

åååååååååååååååååååååååååååå, så herlig da!! Jeg synes det er så rart, men jeg går rundt og har superlyst å bli gravid igjen, hehe... gratulerer:-)

wow.. det får en si... [:D]

gratulerer så masse!!!

grattis

Gratulerer så masse:)

tusen takk alle sammen!!
det begynner så smått å synke inn nå, har vært litt inne på termin i august! [:D][:D][:D]

oioioi!! GRATTIS SÅ MASSE!!

næmmen vennen!!

Gratulerer så utrolig mye!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: trønderveitja

CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!
JIPPIIIIIIII
sÅÅ GØY DA KRISTIN L..MISUNNER DEG DEN GLEDEN OG GRAVIDITETEN FREMOVER..[;)]

signerer denne jeg111

Gratulerer så mye[:)]

ORIGINAL: fairy

Grattis!!!

KristinLouise blir tobarnsmamma!