B B.Davis Betatt av forumet 12 Mar 2009 #1 Elvis sang: devil in the sky..... men det var vist ikke det [8D]hehe
camilla82 Elsker forumet 12 Mar 2009 #3 ORIGINAL: B.Davis Elvis sang: devil in the sky..... men det var vist ikke det [8D]hehe Oi, da er du visst ikke alene[8D]
ORIGINAL: B.Davis Elvis sang: devil in the sky..... men det var vist ikke det [8D]hehe Oi, da er du visst ikke alene[8D]
B B.Davis Betatt av forumet 12 Mar 2009 #4 bra jeg ikke er alene om det[;)] ORIGINAL: camilla82 ORIGINAL: B.Davis Elvis sang: devil in the sky..... men det var vist ikke det [8D]hehe Oi, da er du visst ikke alene[8D]
bra jeg ikke er alene om det[;)] ORIGINAL: camilla82 ORIGINAL: B.Davis Elvis sang: devil in the sky..... men det var vist ikke det [8D]hehe Oi, da er du visst ikke alene[8D]
**tvilling85** Forumet er livet 12 Mar 2009 #5 hehe nei var ikke helt riktig det nei :p Sangen er kul den [:D]
B B.Davis Betatt av forumet 12 Mar 2009 #6 ja jeg syns den er kjemmpe kul[:D]ORIGINAL: **tvilling85** hehe nei var ikke helt riktig det nei :p Sangen er kul den [:D]
ja jeg syns den er kjemmpe kul[:D]ORIGINAL: **tvilling85** hehe nei var ikke helt riktig det nei :p Sangen er kul den [:D]