Jeg trenger...

OJ!!

HVis du får fra noen, så må du gjerne dele litt med meg!!!

Sitter her på jobben og gjør ikke noe av det jeg egentlig skal.....blir bare sittende her på forumet!

Lykke til med letinga etter tiltakslysten!

Klem;M

Sliter med det selv, ligger i seng med pc`n og skulle absolutt ha støvsugd opp barnnåler fra juletre! Så de som har, send litt hitover og...På forhånd takk!

Herved oversendt til dere alle sammen, som trenger[:)]

Tusen takk...godt å se at du er full fres nettemor!

M

Hi hi, ja i dag har jeg faktisk overskudd, deilig, har rydda hele kjøkkenet nå, vaska klær og badet, og skal vaske gulvene, og endelig i dag tror jeg at jeg skal klare å rydde vekk jula.....[:)]

Tusen takk nettemor!! Føler at det hjalp litt.. Kom meg iallefall i dusjen [:)]

Nå gjenstår det bare å komme seg ut i kulden, og på butikken!!

Typen spurt om jeg kunne kjøpe en sånn hals til han i går i fleece..
Sånn som små barn har vet dere. Men hvem kan ha noe sånt da tro? Sportsbutikker?

Ja, da ville jeg tatt en tur på en sportsbutikk og hørt, eller Wistex kanskje, hvis du har det i nærheten[:)]

ORIGINAL: nettemor

Herved oversendt til dere alle sammen, som trenger[:)]

jeg får se om det hjelper. Det hjalp igår i allefall da leste jeg at en av dere hadde fått ryddet ut julen og gått en lang tur med hunden. Da ble jeg så flau over at jeg bare hadde sittet her hele dagen av jeg ryddet ut julen jeg også.[:D]

ORIGINAL: nettemor

Ja, da ville jeg tatt en tur på en sportsbutikk og hørt, eller Wistex kanskje, hvis du har det i nærheten[:)]

Jada det er det her, så da kan jeg høre med de!! [:)]

He he det hender det hjelper å få et lite dytt i fra andre mb! [:D] Ryddet ut jula på søndag jeg, så er heldigvis ferdig med det!!

jeg skal sendedeg litt sitter med regnskapet for 2005 og skal få det klart til regnskapsføreren det er sååååå kjedelig.. også må jeg ringe og være bitch til alle dem som ikke har betalt regningene sine... og være bitch er ikke så vanskelig men blir så irritert over alle de dårlige unnskyldningene folk har!! jeg får da ikke betalt mine regninger hvis ikke de betaler så jeg driter da i hva de sier[:@][:@]
men energien er her så absolutt kansje du skulle purret et par kunder for meg så du hadde fått op tempen noe?? he he

Nå har jeg vært flink jente! Kom meg på senteret så jeg fikk handlet mat og fant sånn "hals" som kjæresten etterlyste på Sport1.
Var innom Lindex og så på babytøy på salg, men klarte å besinne meg! Får ikke igjen skuffene i kommoden på barnerommet omtrent nå, så jeg tror hun har nok med klær den første tiden [:D]

Minus 13 ute, så resten av dagen skal tilbringes inne!! Foran pc`n.. He he.

aahh.. jeg trenger mye selv.. men ligger på tomgang. Vi er midt i flytting og vil helst sove etter jobb.. puh!!! Jeg må nok bare se å få ut fingeren. Jeg må nok være litt gjerrig på det lille jeg har, så du får ikke noe av meg.. he he.. var jeg kjip nå?

Jeg trenger ikke tiltakslyst jeg, for jeg har ikke noe spesielt fore idag.. Bare jeg greier å holde meg våken så jeg får sett frustrerte fruer så er jeg fornøyd..[;)]

jeg trenger MASSE tiltakslyst nå!
har masse jeg skal ha gjort.....huff,greier liksom ikke begynne[:(]

Back
Topp