Jeg trenger synspunter *sykdom*

StinkiStini

Forumet er livet
Nå har vi hatt en LANG sykdomsperiode her.

Starta midt desember med feber.
Så jul-romjul. Ørebetendelse, øyebetendelse og influense. ( CRP 48 )
Så januar med omgangssyke.
Så forige torsdag med hoste, snørr og feber ( feberfri søndag ) ( CRP FIN FREDAG )
Og idag er feberen tilbake, 39,6 i feber etter barnehagen. Litt slapp, men ok form sann sett.

Virker det normalt?
Jeg blir bekrymra![:o]

Vi har hangla selv også. Forkjølt.. og begge hadde influense og omgangssyke av meg og mannen samtidig som henne.

sånn har det vært her å... [&:], så ja tror det er helt normalt...

ORIGINAL: mjauth

sånn har det vært her å... [&:], så ja tror det er helt normalt...

Uff, vi blir jo redd for at det skal være noe som plager henne.. eller at hun er syk.
Ikke vandt til så mye sykdom. Hun har jo vært veldig lite syk før egentlig, hatt veldig flaks med tanke på bhg-start for 1år siden.

Men nå.... gah![&o]

Akkurat samme her,har gått slag i slag siden tidlig i høst[&o]

ORIGINAL: Tullene og meg

Uuff, går jo ikke ann å planlegge noe morro.
Blir uansett bare hjemme og er syke.

LA det bli vår!!!!!

ORIGINAL: StinkiStini

ORIGINAL: Tullene og meg

Uuff, går jo ikke ann å planlegge noe morro.
Blir uansett bare hjemme og er syke.

LA det bli vår!!!!!

INDEED!

her har det og florert av sykdom, føler jeg..
men skjønner du blir bekymra, tenker spes. på om feberen kommer tilbake hele tiden.. blir det ikke bedre ta kontakt med lege.

vi begynte desember med mage-sjuka (maaange dager med dårlig mage, spes. meg)
midt i desember (ca.1 uke før jul) var det 1 uke med spysyka, på alle..skikkelig heftig
begynte med feber 22 des. som satt i til 26 des (jeg).. gått greit ut i januar, men vært stappa forkjøla og snuppa ble dårlig i magen igjen forrige uke, feber et par dager og generellt vært utilpass noen dager siste uka....virker bra i dag, håper virkelig det fortsetter.

så jeg føler med deg[:)]

Vi har vært enormt mye syke nå. Hadde feber og forskjølelse in november, så omgangsyken i førsten av desember, så influensa, bronkitt, bihulebetennelse, skarlagensfeber i fra rom jul til nå og i dag er lillemann hjemme med diare.
Sambo hadde omgangsyken om mandagen.
Dritt lei, og jeg har funnet ut at vi like godt kunne ha sluttet å jobbe. Sambo er 3 syktbarn dager igjen og jeg har 8[&o]
Vi vill også har vår, vår vår!!!!!!!

God bedring til jenta di, vi krysser fingrene for bedre tider[:)]

Her og.. Går toppen 2 uker mellom hver gang han/vi er syke.

Uff, vi er flere altså!

Men det er virkelig ikke noe gøy! [:o]

Jeg har lest at et barn gjennomsnittlig skal ha 23 infeksjoner i løpet av de tre første leveår, så det er nok normalt ja...

ORIGINAL: mammahege

Jeg har lest at et barn gjennomsnittlig skal ha 23 infeksjoner i løpet av de tre første leveår, så det er nok normalt ja...

Jez, da blir det her er heftig halvår![X(][:-]

Det virker som om det florerer med det meste i hele landet. kan ikke huske at det har vært så mye sykdom noen år. Er drøyt når over halvparten av elevene i klassen er hjemme på grunn av sykdom, og da ofte lenge.

Vi har holdt oss friske heldigvis. Eller jeg og minste hadde omgangssyken rett over nyttår, og det var jævlig nok!! Eldste har vært hjemme fra skolen i to dager. Han klager for vond hals, men er egentlig ikke syk syk. Jeg er alene med tre barn frem til ca mars, så da er det bare å gjøre det meste for å holde alle friske[&:]

ORIGINAL: mammahege

Oi..vi har kun hatt en på 13 månder. Håper ikke det blir eksplosjon hos oss.

Back
Topp