Jeg trenger solskinnshistorier

Ugla95

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Du som har mistet før men siden blitt gravid hvor fosteret har klart seg, kan jeg få høre din historie?
Er så nervøs at jeg griner daglig, og fikk ikke tul før om en uke..

Jeg hadde en MA august 2019, ble oppdaget i uke 12, den lille hadde sluttet å utvikle seg 9+1. Det hardeste jeg noen gang har gått igjennom. Men oktober 2019 ble jeg gravid igjen og fikk ei fin frisk jente juli 2020 :Heartred er veldig nervøs denne gangen også, og gruer meg til TUL på tirsdag. Masse lykke til :Heartred

Jeg hadde en SA i 2016, vet ikke hvor langt jeg var på vei. Dette var en overraskelse, og rakk ikke ta ul før jeg mistet. 4 mnd etter ble jeg gravid igjen, og hun er i dag 4 år :)

Nå er jeg jo gravid igjen, har sett levende foster i dag 9+2. Jeg mistet to ganger i fjor, men begge gangene var rett før uke 8. Velger å tro at det skal gå bra denne gangen :)

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, for jeg har selv holdt pusten i to uker nå, siden forrige ul. Annenhver dag har jeg vært sikker på at det ikke lenger har vært liv.

Har du noen symptomer?

Jeg hadde en SA i 2016, vet ikke hvor langt jeg var på vei. Dette var en overraskelse, og rakk ikke ta ul før jeg mistet. 4 mnd etter ble jeg gravid igjen, og hun er i dag 4 år :)

Nå er jeg jo gravid igjen, har sett levende foster i dag 9+2. Jeg mistet to ganger i fjor, men begge gangene var rett før uke 8. Velger å tro at det skal gå bra denne gangen :)

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, for jeg har selv holdt pusten i to uker nå, siden forrige ul. Annenhver dag har jeg vært sikker på at det ikke lenger har vært liv.

Har du noen symptomer?

Håper det går veien for deg denne gangen! Jeg har veldig lite symptomer, er vel det som stresser meg mest. Litt halsbrann, uteblitt mens, trøtt og sliten. Ellers ingen kvalme eller noen ting, med kommende storebror hadde jeg alt som fantes av symptomer, føler virkelig jeg trenger en større bekreftelse for å tro på det..

Håper det går veien for deg denne gangen! Jeg har veldig lite symptomer, er vel det som stresser meg mest. Litt halsbrann, uteblitt mens, trøtt og sliten. Ellers ingen kvalme eller noen ting, med kommende storebror hadde jeg alt som fantes av symptomer, føler virkelig jeg trenger en større bekreftelse for å tro på det..
Skjønner at det blir ekstra stressende når du tidligere har hatt et svangerskap med mange symptomer. Håper bare at du er heldig denne gangen!

Ps. Med første barnet var jeg kun sporadisk trøtt i første trimester, mens det er andre og mange flere symptomer nå.

Jeg hadde 1 tidlig SA, og en frisk og fin gutt satt på første EL etter SA’en. Så hadde jeg en MA og fikk ei like frisk og fin jente på første EL etter MA’en. Skjønner godt bekymringene dine, selv om alt mest sannsynlig er bra med spira :Heartred

Back
Topp