Jeg trenger middagstips

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg har så liten matlyst. Det eneste jeg kan klare å tenke på er loff.. Men jeg vet at jeg ikke kan leve på loff.

Mer enn noen gang burde jeg nå spise variert, sunt, og nok.

Har dere noen forslag til middager som ikke krever så mye forberedelse, og som er sunn og god? Haha, jeg vet jeg forlanger mye. Men jeg er så slapp, orker lite, men trener å få i meg ordentlig mat.. :)

Alle forslag mottas med takk, for det kommer jo mange dager fremover hvor jeg trenger middag.

her skal jeg ha grillbein og grønnsakswok med stekte nudler:D elsker stekt løk med sjampinjong, paprika, brokkolig og namnam nudler:D og en eller annen god saus:D

her skal jeg ha grillbein og grønnsakswok med stekte nudler:D elsker stekt løk med sjampinjong, paprika, brokkolig og namnam nudler:D og en eller annen god saus:D

Takk for forslag. Det hørtes jo faktisk god ut. :p Og om jeg kjøper ferdig wok-blanding, så går det jo fort. Nudler er deilig! :D :D

Jeg skal ha kyllingfilet med kremet pasta; steker kyllingfilet, koker penne. Når kyllingfiletene er ferdigstekte, har jeg fløte, krydder og erter i panna; blir god saus! :cool:

tja, kommer helt ann på hva du liker og ikke liker hehe,
siden du liker loff, kan du lage brødpudding, engelsk rett. eller skjære brøder i terninger, og tørke og bruke som kruttonger, i supper, eller i en gratengt, steke dem i litt olje og gode krydder, ha ei en salat. grov loff med reker, eller et skikkelig godt smørbrød med kjøtt, salat, en god ost.

vi er gla i sjømat her, skal ha stekt kveite, karameliserte poteter, smørsaus og ovnsbakte grønnsaker=)

gå inn på slike oppskriftsider og ta en titt, mye som er godt som er enkelt, rask og rimelig=)

Back
Topp