Jeg trenger litt råd.

Veronica vil bare sove i vognen hvis hun blir trillet og det er vel bare stortsett der hun sover også. Hun kan sove i bilen hvis man kjører men det blir jo ikke lange lurer av det.. Nå er fordekket mitt på vogna punketert og jeg får ikke fikset det før på mandag. Så hvordan skal jeg få henne til å sove da.. Har jo heller ikke så lyst å la henne ligge i vognen og hylskrike. Hun blir LYNINGS hvis hun blir lagt rett og vogna og ikke trillet med...

Forslag??

ORIGINAL: nette2010

her skal jeg følge med..
snuppa er akkurat likkens,å er det noen som kommer med noen gode råd så skal jeg prøve de :)

Takk og lov at det ikke bare er mi jente som er sånn.  Vi får vente i spenning :)

Har dessverre ikke noe mirakel tips å komme med..

Men jeg lurer litt på sovner de ikke i sengen en gang, den forbinder de jo meg soving siden de sover der om natten eller??

Jeg har heldigvis ikke hatt den problem stillingen så kan dessverre ikke hjelpe så masse, men jeg pleier ta på rolig musikk til hun om hun sliter med å sovne då.

ORIGINAL: JoJo*

Har dessverre ikke noe mirakel tips å komme med..

Men jeg lurer litt på sovner de ikke i sengen en gang, den forbinder de jo meg soving siden de sover der om natten eller??

Jeg har heldigvis ikke hatt den problem stillingen så kan dessverre ikke hjelpe så masse, men jeg pleier ta på rolig musikk til hun om hun sliter med å sovne då.

Hun er så rar. Huns sovner så si med en gang på kveldene når jeg legger henne i senga, men virker som hun ikke vil ligge der på dagen..

Back
Topp