Jeg trenger litt oppmuntring

babyT

Forumet er livet
Har akkurat kjørt mannen på fest, og nå sitter jeg her og er sikker på at vi ikke har lykkes denne gangen. Vet egentlig ikke hvorfor jeg føler det, men jeg gjør nå det. Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå for å tenke på noe annet. Magen murrer, som den har gjort de siste dagene, så venter egentlig bare på at tanta skal komme hvert øyeblikk. Vil ikke tenke negativt, men akkurat nå er det det jeg gjør [:(]

Tusen takk, Baby klar

Ikke lett dette, nei. Synes faktisk det nesten blir verre og verre etter hvart som jeg nærmer meg testdato [&:] Håper så inderlig vi lykkes, men samtidig så vet jeg jo hva statistikken sier...

Kanskje jeg skal høre om ene venninna mi er hjemme, tror ikke det er bra for meg å sitte hjemme alene nå...

ORIGINAL: babyT?

Har akkurat kjørt mannen på fest, og nå sitter jeg her og er sikker på at vi ikke har lykkes denne gangen. Vet egentlig ikke hvorfor jeg føler det, men jeg gjør nå det. Vet ikke helt hva jeg skal finne på nå for å tenke på noe annet. Magen murrer, som den har gjort de siste dagene, så venter egentlig bare på at tanta skal komme hvert øyeblikk. Vil ikke tenke negativt, men akkurat nå er det det jeg gjør [:(]

jeg slet med mens smerter sist jeg også, men det er jo normalt hos de som blir gravide, så det er jo ikke ett dårlig tegn snuppa, heller mere normalt[:D] prøv å slapp av, legg deg på sofaen og se en god film[:D]

Nå har tåreflommen starta her, sendte mld til ei venninne for ei stund siden. Hun er akkurat kommet hjem fra konsert og skal på elva med samboeren, søstera hans(Grete) og gubben(Rune). Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vil ikke være alene, men vet ikke om jeg orker være med dem heller. Kjenner ikke Grete og Rune så godt, og akkurat nå ser jeg jo ikke ut. Helt rød og hoven i ansiktet.[:(]

Nå har tåreflommen starta her, sendte mld til ei venninne for ei stund siden. Hun er akkurat kommet hjem fra konsert og skal på elva med samboeren, søstera hans(Grete) og gubben(Rune). Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vil ikke være alene, men vet ikke om jeg orker være med dem heller. Kjenner ikke Grete og Rune så godt, og akkurat nå ser jeg jo ikke ut. Helt rød og hoven i ansiktet.[:(]

MÅ IKKE GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE SNUPPA[:(]

syntes du skal ringe til gubben din å få han hjem jeg

ORIGINAL: *Levende Lys*

MÅ IKKE GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE SNUPPA[:(]

syntes du skal ringe til gubben din å få han hjem jeg

Vil ikke det. Dette er første året vi bor her at han kan få med seg denne festen. Det er en årlig fest på jobben hans, og alle de andre åra har han vært nødt til å jobbe, så i år skal han få lov til å kose seg og ikke bekymre seg for den hormonelle kona. Vet han har gleda seg sånn til i kveld, ha snakka om det i mange uker.

Håpar det går bedre med deg vennen. Er ikkje godt med sånne dagar.

Men husk, det ordner seg til slutt[:)]

Mange gode tankar og trøsteklem fra meg

huff da. ikke gøy og være trist og lei.

Jeg krysser fingrer og tær for at spiren din sitter trykt i magen din:)

Vet at det er ikke lett, men prøv å tenke positivt.

Som det gamle ordtaket sier.
"tenk positive tanker,
si positive ord,
gjør positive gjerninger
og det positive gror"[:)]

Trøste klem til deg.

ORIGINAL: *Isabella*

Vet at det er ikke lett, men prøv å tenke positivt.

Som det gamle ordtaket sier.
"tenk positive tanker,
si positive ord,
gjør positive gjerninger
og det positive gror"[:)]

Signerer denne jeg, husk å lev etter den så går alt bra tilslutt.
Lykke til da vennen[:D]

Takk for alle gode ord, jenter!

Våkna i morges og hadde skikkelig mensverk i magen, har det enda + luft [:'(] Tok en test i morges, men den var negativ. Brystene er fortsatt ømme, og BH'ene en smule trange. Så vi får krysse fingrene og håpe på at den positive testen kommer etterhvert. Er jo alt for tidlig å teste nå uansett.

Jeg hadde slik som deg jeg BabyT! Satte inn egg på en torsdag, var støl i magen til og med fredag. Søndag sto jeg opp med mensenmurringer og det varte til ca. tordag uken etter. Husker at tirsdag den uken hadde jeg så vondt i magen at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Var så glad jeg var hjemme i Lofoten i permisjon den dagen. Da mensenmurringene stoppet, ble jeg redd igjen, for da tenkte jeg at nå drar sikkert spira da..

Håper det er spira hos deg som jobber hardt med å finne seg et hjem det kan slå rot i  [;)]

Takk, Guria!

Håper det er det jeg kjenner, at spiren fester seg. Kan ikke gjøre annet enn å smøre meg med tålmodighet den siste lille uka som er igjen til testing... Hadde bare ikke tiden gått så sakte [8|]

Uff, ingen gode tanker dette babyT?! Er sikker på at det er spira som bare sier at den er her og at du skal ta det med ro [:)] Kos deg, og slapp godt av.

Klem

ORIGINAL: Dunn

Uff, ingen gode tanker dette babyT?! Er sikker på at det er spira som bare sier at den er her og at du skal ta det med ro [:)] Kos deg, og slapp godt av.

Klem

Tusen takk jenter. Det går bedre nå. Satt lenge imorges og gråt på skuldra til mannen min, og fikk ut alt jeg tenker på og er redd for. Han er veldig støttende, og det var deilig å få gråte ut litt sammen med ham. Etter det har det gått mye bedre. Kjenner jo mye rart som skjer i kroppen og lurer selvølgelig på om det skyldes en spire eller om det er mensen som er på tur. Kan jo ikke gjøre annet enn å vente å se, så vi har blitt enige om å prøve å ikke ta sorgene på forskudd og ta en dag om gangen.

Apple: JA, denne tiden er tøff [:(]

Back
Topp