Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til dere her inne[:)] Hva er grunnen til at dere må ha assistert befruktning? Er det mannens svømmere eller er det noe med dere jentene? Jeg vet virkelig lite om dette temaet så jeg vil gjerne vite når assistert befruktning blir brukt!! Takker for svar[:)]
Her er det kombinasjon av flere ting. Jeg har endometriose og pco, og mannen har få svømmere. Det var først før det siste ble oppdaga at søknaden ble sendt. Før det var jeg gjennom laparoskopi og 5 doble pergokurer.
Ingen verdens ting her, hadde ikke gått for IVF dersom jeg var 10 år yngre - uforklarlig infertilitet her, men jeg ble gravid på egenhånd sist høst men mistet da. Svømmerene til min ektemann er bedre enn gjennomsnittet, så da har jeg bare en grunn for at det tar, jeg mener tok tid - alder. Alt er perfekt, både eggkvalitet og slimhinne har jeg fått beskjed om, snakk om å bli forvirret.
ikke noe grunn her heller. Har en liten jente fra før, men hun ble lagd naturlig så hvem vet. Vi har ikke klart og gjøre det selv siden vi startet på nytt og prøve for tre år siden [:)]
Di finne ikke noen spesiell grunn for at ikke vi blir gravide. Svømmerene til mannen min,var litt dårlige sist. Men di var ikke så dårlige at vi ikke kunne bli gravide av oss selv.