Jeg trenger litt hjelp FORT!!!

nettemor

Forumet er livet
Jeg skal i begravelse etterpå, og sitter her med et kort, føler at jeg må skrive noen ord inni det kortet da liksom, men hva fader skal jeg skrive??

Han som er død er en ung mann, og jeg er helt tom for ord...  

Hva skriver man liksom da???

"Du vil alltid være med oss"
"Du lever i hjertene våre"
"Fred over ditt minne"

Er d nært? På kort som vi fikk stod d iallefall Vår dypeste medfølelse-vi tenker på dere.

Ja, det er nært..  en veldig god kamerat av sambo, som han hr kjent siden han var liten...

Uff, gruer meg skikkelig jeg[:(]

[&o] Kondolerer

ORIGINAL: nettemor

Ja, det er nært..  en veldig god kamerat av sambo, som han hr kjent siden han var liten...

Uff, gruer meg skikkelig jeg[:(]

off d skjønner jeg..kondolerer

Men i kortet, skal jeg skrive som at det er til den avdød eller til kona og barna som er igjen?

Men i kortet, skal jeg skrive som at det er til den avdød eller til kona og barna som er igjen?

Jeg trodde kortet skulle være på en bårebukett, så det jeg skrev var til avdøde... (Her leses kortene/bannerene opp i kirken).

Hvem tenkte du å gi kortet...?

ORIGINAL: **Eggerøra**

Jeg trodde kortet skulle være på en bårebukett, så det jeg skrev var til avdøde... (Her leses kortene/bannerene opp i kirken).

Hvem tenkte du å gi kortet...?

Det sto at like kjært som blomster er en gave til ungen sin utdanning, så vi gir noen penger inni et kort som vi da sikkert legger i en kasse elle no i kirken...  så vet liksom ikke hva jeg skal skrive inni det kortet...

Hmm...nei der ble jeg usikker...men da tror jeg at jeg ville skrevet til familien som er igjen. 

Ja, får se hva jeg finner ut av [:)]takk for svar hvertfall[:)][:)]

Håper du finner ut av det [:)]

Ville skrevet til familien! Siden dere gir penger.
"Kondolerer med tapet av deres goe pappa og mann, vi tenker på dere i den tunge tiden"
Et eller annet sånn. Uff [:(]

kommer jo an på hvor godt du kjente vedkommende...
jeg var i begravelsen til mora til min beste vennine for litt siden, også en ung dame...
jeg og en til spleisa på blomsten, så da skrev vi bare "vi vil aldri glemme deg"

Back
Topp