Jeg trenger julegavetips!!!!!!!!!!!!!!!

x1xJaCkLiN

Elsker forumet
...til foreldrene mine.
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en gave til hver jeg, ca 400-500 kr per stk.
Er åpen for alle forslag :)

(kjøpte gavekort på spa-avdeling for to år siden, så det er uaktuelt)

Kor gammel e dattera di. har du vert hos fotografen med hu?? Kunne jo kjøpt ett stort bilde te de sammen da med en fin ramme:)

jeg tenkte  kjøpe gavekort på big horn steak house til foreldrene mine[:)]
og noe til hver av de utenom[:)]

lerret med bilde av sjarmtrollet[:)]

evt korg dekket med folie, så du fyller med: vin, ost, snop, kremer, etterbarbering o.s.v.. det du vil med andre ord[;)]

lagde en gave i fjor til de som hadde alt; kjøpte en dekketallerken på Europris i gull, krøllet ett silkepapir sammen og la oppå en pose julete, en pose julemarsipan, en juletrekule, ett lys, små sjokolader. Alt er slikt som er forbruk siden de har alt - alle ble kjempeglade og fikk masse positive tilbakemeldinger![:D]

Kjøpt små lerreter som jeg har trykket fote/håndavtrykket til Oliver på i sort..Skriver navn samt dato VOLLA der har har vi laget en flott julegave til besteforeldrene [:D]

I år skal vi til fotograf og da tenkte vi å gi et forstørret bilde av snuppa til de. I tillegg så lager jeg en kalender for år 2009. Mulig mora mi får noe mer, som er spesielt til ho (smykke, gavekort e.l) for ho er så flink og stiller opp for snuppa... sambo si mor har vært en del syk, så ho har liksom ikke fått tatt så mange bilder av snuppa, så til ho har jeg kjøpt et lite album med et bilde på hver side (100 tilsammen).. så skal sette inn bilde av snuppa og familie på alle sidene..[:)] (ho ønsket seg det da).. Våres foreldre har liksom alt, men bilder får man vel aldri nok av[;)]

vi skal gi bildeforstørrelser av barna[:D]

Her får både mine foreldre og svigers digital fotoramme, med minnebrikke fylt med bilder av snupp.[:)]

Back
Topp