jeg trenger hjelp

~Lisbeth83~

Forumet er livet
Skulle laste ned fruktbarhetsskjemaet på babyverden men får ikke til å se det...
vet noen av dere hvilket program man må ha??

ingen som kan...

sorry jeg vet ikke,[8|] har egentlig null peiling på data, håpe noen andre kan hjelpe deg

http://www.babyverden.no/upload/Fruktbarhetsskjema2.doc

Det er et vanlig word dokument så det regner jeg med at du har... La inne linken jeg kanskje du får til da...

har ikke vanlig word...har microsoft works...

bruker du linux da el som operativsystem?

eeeh....er ikke sikker, men tror ikke det!

Prøv å åpne i dokumentet i works. Dersom du ikke får mulighet til å velge program når du klikker på linken, kan du lagre dokumentet først (høyreklikk, og velg "lagre mål som"). Når fila er lagra, høyreklikker du på denne og velger "åpne i" og finner works. Dersom dette ikke virker er jeg redd du må ha word. Da er det ikke sikkert works takler den tabellen dette skjema er bygd opp av.

har prøvd det...å åpne filen i works...
da kommer det opp en rubrikk der det står: ikke nok minne til å åpne filen????
blir helt tullete av dette jeg...
Hva skal jeg gjøre???

ikke nok minne til å åpne filen betyr at du må rydde litt på pc'en din..
Ikke nok minne betyr rett og slett at pc'en har altfor mye å huske på og tenke på..

Kan hjelpe å lukke noen programmer hvis du har mange oppe samtidig[;)]

Ser ut som om du må skaffe deg word. Dette er uansett kjekt å ha når det er det de fleste bruker, og en del word-dokumenter kan bli rare eller umulig å åpne i works/wordpad. Spør noen du kjenner om de har en office-cd liggende. Helt sikkert noen du kan låne det av slik at du får installert det.

Eller så kan du jo skrive ut skjema hos noen andre. Skole, jobb, biblioteket, nettcafé, venner?

Tviler på at du har for lite minne når fila bare er 124 kb.. Da skulle du generelt hatt store problemer med det meste.. Det kan være at tabellen blir "gjort om" til annet format eller noe i works, som gjør den enorm. Hadde du fått den frem tror jeg du hadde kommet til å få opp drøssvis av sider fullstappa med allslags tegn..

Har kopiert fruktbarhetsskjemaet inn i excel. Vil tro at dette vil fungere med works regneark.
Men jeg finner ingen måte å sende med excel-filen på. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan få til dette, eller er ikke dette mulig?

Back
Topp