Jeg trenger hjelp!

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg glemmer å ta folat Har tatt det ofte, men når jeg er så kvalm og lost som jeg er nå glemmer jeg det helt... Heldigvis minna legen min meg på det i dag, men kan ikke dere også hjelpe meg??? *blunker med stooore dådyrøyne*

Hehe.. ja d e fort gjort å glømma den...
Kansje me må starta ein "dyttetråd" med HUSK Å TA FOLAT

yr^ skrev:
Hehe.. ja d e fort gjort å glømma den...
Kansje me må starta ein "dyttetråd" med HUSK Å TA FOLAT

og husk å kniiiiip!!

Glemmer det hele tiden selv jeg :( 
Så vanskelig å huske jo.........

Jeg har glasset stående på vasken på badet så tar den med en gang jeg står opp! Kanskje det er noe å prøve?

Frk.Careface skrev:
Jeg har glasset stående på vasken på badet så tar den med en gang jeg står opp! Kanskje det er noe å prøve?

Samme gjør jeg, greit å huske på når den står ved siden av tannbørsten som man bruker hver dag :)

Jeg og har folat å omega 3 stående på badet, om jeg ikke klarer å ta dem om morgenen pga kvalme tar jeg dem senere på dagen.. Man er jo OFTE innom toalettet disse ukene ;P

Frk.Careface skrev:

Problemet for meg er at jeg har ukependlet så langt i svangerskapet, så jeg har bare hatt de i veska, men nå er jeg sykmeldt så nå kan jeg sette de et sted jeg ser de hver dag
Dyttetråd for folat og kniiip er en god ide!!!

Jeg har glasset med folat stående ved siden av tannbørsten, og jeg tar det hver kveld før jeg legger meg. Hvis du pendler så ha det heller i toalettveska, for det man har i dameveska glemmer man *ekspert på det... :P* (i hvertfall hvis veska er så full og rotete som min ofte er)

Back
Topp