jeg trenger hjelp

abbb

Andre møte med forumet
hei alle sammen. venter min 3 barn i feb.bf er også far til nr 2.jeg gikk fra han da jente min var 3mnd etter han pluselig ikke møte opp på barnedåp. hun er nå 2år.kort tid etter vi fant tone igjen blir jeg gravid på p piller.han var uenig at jeg tar abort,tilslut bestemt jeg meg å beholde barnet,men han ville at jeg skal flytte til han ingjen.for mangen grunn passer det ikke for meg og min 6 åring,han ønsker ikke bor hos meg heller. jeg hadde ikke det bra sammen med han og altid behandlet meg som søppel[:(] men for det var jeg glad i han. siden jeg ikke vil flytte til slutter han å byr seg i 7mnd nå,spurt aldri hvordan jeg har eller om barnet i magen.jeg plages med bekkenløssnig å klare nesten ikke å gå[:(].for ei uke siden fant han ut plusselig at han vil bli kjæreste igjen uten å ville snakke om det som er problemme.for han er alt min skyld.han ikke fortalt familie sin at han venter barn nr 2. jeg har vært sint og vil ikke ha han mer.hva synes dere bor jeg gir han mer sjanse?

NEI!

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Helt klart NEI!

Hva er forandret for at du skal ha det bedre? Høres ikke ut som han endret noe hvis alt er din feil i hans øyne.....

Nei ingen ting har forandret seg og vil aldri forandret seg heller,tror jeg må ta være på meg selv og mine barn og DRITT i han.en dag finner jeg sikkert lykken[;)]
ORIGINAL: JuliSol

Helt klart NEI!

Hva er forandret for at du skal ha det bedre? Høres ikke ut som han endret noe hvis alt er din feil i hans øyne.....

ORIGINAL: abbb

Nei ingen ting har forandret seg og vil aldri forandret seg heller,tror jeg må ta være på meg selv og mine barn og DRITT i han.en dag finner jeg sikkert lykken[;)]

Helt klart NEI!

You go girl! Selvfølgelig vil du finne lykken :). En ting er sikkert, og det er at du IKKE finner den sammen med den noksagten der...

ORIGINAL: Zlimet

Absolutt ikke!!

Jeg takker for svaret alle sammen[:)] godt å få vite hva andre synes vettu[:)]
ORIGINAL: Ellemor

ORIGINAL: abbb

Helt klart NEI!

You go girl! Selvfølgelig vil du finne lykken :). En ting er sikkert, og det er at du IKKE finner den sammen med den noksagten der...

Back
Topp