Jeg trenger hjelp til navn!

Ingebjørg Sofie heter min [emoji173]️. Er oppkalt, og et tips er å se bakover i slektene etter forslag

Begge mine jenter er oppkalt fra slekt bakover. Heter Andrea Helene og Elida Marie. Snuppa i magen får bare et navn siden hun skal bære begge sine etternavn (ny mann). Så da blir det Vilja[emoji179]

Har en datter som heter Alma. Liker også godt Liv, Vida, Cornelia og Elise bl.a.

Og de fleste navn som ligner på Alma; Alva, Selma, Wilma :)

Begge mine jenter er oppkalt fra slekt bakover. Heter Andrea Helene og Elida Marie. Snuppa i magen får bare et navn siden hun skal bære begge sine etternavn (ny mann). Så da blir det Vilja[emoji179]
Det liker jeg også. Eller Vilje har jeg tenk mest på da.

Marie, Emma, Pernille, Vilje...hvis den i magen nå blir en jente så har jeg tenkt mye på navnet Vilje:)

Datteren vår heter Nathalie.
Kommer det en jente nå skal hun kalles opp etter oldemor og reservefarmor. Da blir det Laura Adele. [emoji173]️
Skal på OUL i morgen. Håper på å få sett kjønn da.

Jeg har egentlig alltid hatt lyst på jente med to navn, hvor første navn er det man bruker for det meste. Men er ikke så lett når det nærmer seg Vet ikke om det blir jente, men føler liksom det. Har lyst på Evelyn etter min mormors mellomnavn. Har ikke klart å finne et navn som jeg synes passer til det, så blir kanskjw bare det om det blir jente.

Ellers liker jeg navn som Runa, Inga, Rakel, Ragna, Elea, Naomi, Ruth.

Lykke til med navnevalg!

Har en datter som heter Alma. Liker også godt Liv, Vida, Cornelia og Elise bl.a.

Og de fleste navn som ligner på Alma; Alva, Selma, Wilma :)

Liker veldig godt Alma-lignende navn jeg også. Alma, Alva, Alvilda står høyt oppe på min liste. Men har også tenkt mye på Kaja. Har en jente som heter Rikke fra før. Selv har jeg et langt dobbeltnavn, så vil helst ha korte navn på barna.

Min heter Amalie [emoji4] liker også Agnes, Sigrid, Aurora, Leonora og Lily.

Synes det er vanskeligere med guttenavn, som jeg trenger nå! [emoji1]

Synnøve
Helene
Marie
Alma
Alette
Julie
Saga
Agnes

For eksempel :-)

Jentenavnene på min liste er:
Marion, Lone, Anniken og Harriet, men ellers veldig mange fine jentenavn syns jeg

Back
Topp