Jeg trenger hjelp og motivasjon..

Dunn

Forumet er livet
Jeg har gått opp alt jeg gikk ned i fjor, og vel så det [:'(] Noen som har neon motivasjonstriks??? Er så kjedelig å trene alene.. og jeg gidder aldri sparke meg i ræva å trene.. usj.
 
Ja, klag til oss så skal vi løfte deg opp!!! [:D][:D][:D] Du klarer dette vet du! Bare tenk på den gode følelsen som venter deg når du får det til! 
 
ORIGINAL: Litago*

en bra motivasjon er å gå i sammen med en annen som skal slanke seg , å vege dere hver uke sammen. Slik at dere får et "press" på dere og litt konkurranse[:)]
ellers kan du jo lage en tråd her inne hvis du ikke har noen som skal slanke seg der hjemme , hvor du skriver inn vekt og ny vekt for hver uke.

En VIKTIG ting er å ikke vege seg mer en 1 gang i uken når du skal gå ned , da mister du helt motivasjonen til å gå ned , begynne feks på en mandag og veg deg neste mandag (ikke smugkikk på vekta!!)

Annen ting er at du trenger ikke å gå så drastisk til verks med en gang: kutt ut unødveninge ting som majones , smør , sukker , og snop - men du kan jo ha masse go mat på selv om du kutter ut disse tinga! [;)]
Når du har klart dette kan du gå videre å begynne å måle evt mat osv..
det gjelder om å ikke ta så store trinn som du ikke klarer å gjennomføre med en gang - som kaster deg ned på bånn/dypden igjen! - begynne å gå deg en tur hver dag - trenger ikke være så lang . Men det gir energi til kroppen og du vil gradvis klare mer, også godt for psyken!

LYkke til ! , håper dette kunne være litt til hjelp[;)]


Kjempebrae råd!! Støtter denne! Det dummeste man kan gjøre er å overvurdere seg selv å lage din egen felle. (ved å sette lista for høyt)
Å skulle du være så uheldig en dag at du plutselig finner deg selv i en haug av godteri så la det gå. Det er ok. Bare fortsett fra start neste dag igjen.[:)]
 
Jeg tok dere på ordet og laget meg en dagbok! Uff, flaut å legge ut veketene sine da.. skal ta før og etter bilde, men får se om jeg tørr legge de ut..
 
Det er det første steget det vet du. Neste gang du snakker med noen om vekt så forteller du rett ut hva du veier. Ja det er flaut, men det er også motiverende. Jo mer du sier tallene jo mer lyst får du kanskje til å forandre dem. Slik at du en dag kan si jeg veier BARE ..... hihi [:D]
 
Back
Topp