Jeg trenger flere timer

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
i døgnet! Har så mye som skal gjøres men rekker det ikke. I dag har det gått i ett, hun sov knapt en time på første duppen og da måtte jeg spise og dusje, vaske hår og tørke hår. Også våknet hun. Så er det mating, prøver å få pakket til vi skal på kurs i kveld, men er ikke lett å gjøre det samtidig som jeg løper etter jentungen som har funnet ut at det er så gøy å snike seg unna og bli oppdaget av mamma som kommer løpende etter, da får hun skikkelig fart på seg og krabber for harde livet med moren stormende etter [X(] Så er det å sette henne tilbake på stua og prøve å få gjort noe mer, plutselig så setter hun avgårde igjen og gliiiiser mens hun har fullfart mot kjøkkenet og hyler av latter når jeg kommer stormende [:D] Hun skal ned i skuffer og inn i skap, men skjønner ikke at de gir etter når hun holder seg fast i det og da kan det gå fort i gulvet. Er helt svett jeg, må nok i dusjen igjen senere i dag [8D]

Kommer folk hit i dag og som skal fikse noen ting, det ser helt bomba (klær etter vi har vært på tur i 11 dager, vaskemaskina går for fullt) ut her men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal få gjort det. Må mulitaske (eller hvordan det skrives) ammer mens jeg skriver nå [8D]

Flere som har det slik? [8D]

Ja, kjenner meg igjen. Travle tider dette her.
Er det ikke herlig når de små prøver å krabbe for harde livet vekk fra oss? Også den herlige latteren når de vett at snart kommer mamma og tar meg[:D]

lykke til med ryddinga:)

jepp! med tvillinger blir en ekspert på å gjøre MANGE ting på en gang [:D] og sabla god på å være effektiv og prioritere ; det som må gjøres blir gjort, og det som ikke må gjøres må vente [;)]

Faerytale: Ja kveldene kommer fort!

Stella10: Jo det er herlig! Må jo bare le når hun holder på slik [:D] Nå har jeg svingt meg skikkelig, fått hengt opp to stativ med klær, tørketrommelen går med klær vi skal ha i dag og i morgen og jeg driver å vasker sengetøy. Fått satt inni oppvaskmaskinen og ryddet kjøkkenet og stua [8D] Så nå måtte jeg ha pause for å få igjen pusten. Alt dette på under en time [8D] Må nok i dusjen i igjen ja, jeg koker [X(]

Edit: Og i tillegg plukker jeg opp alt jentungen river ned [8D]

Jepp, har det helt likt her. Bare det å sette på en maskin med klær er en utfordring nå om dagen.

hehe, ser det for meg her.. [:-][:D] At du stormer etter og dattera de ler.. ;p
Er ikke sånn her enda, men gruer meg. ;P

Jaaa, dagene bare forsvinner! Hver dag har jeg planer om det ene og det andre, men får kun gjort en brøkdel av det jeg hadde planlagt. Nå når Olier har begynt å reise seg ved alt så tørr jeg jo ikke å slippe han av syne :p Så når han først sover, da trenger jeg å slappe av!

Her blir ting i leiligheta som regel gjort om kvelden. Da kan Lars ta Oliver om han ikke vil sove og jeg kan vaske/rydde/ordne uten å bli forstyrret.

Mi sover nesten ikke på dagtid for tiden. Er så fortvilt. Vært folk her å arbeidet i nesten 3 uker og de vekker henne hele tiden. Første duppen sov hun nesten en time, og håpte hun skulle sov minst 90 min nå, men ble vekt etter 30 min [8|] Jeg hadde planer om å få gjort mye mens hun sov, og hoppa i dusjen igjen [8D] Men nei da... nå må jeg mate og følge med henne. På kvelden har jeg ikke energi til å holde på å strye i leiligheten i tillegg til å løpe inn og ut av soverommet. Dagene skulle vært lenger [8D]

ORIGINAL: Faerytale

Sånn er det her også! Man står opp og plutselig må man legge seg igjen [8D]

Back
Topp