i døgnet! Har så mye som skal gjøres men rekker det ikke. I dag har det gått i ett, hun sov knapt en time på første duppen og da måtte jeg spise og dusje, vaske hår og tørke hår. Også våknet hun. Så er det mating, prøver å få pakket til vi skal på kurs i kveld, men er ikke lett å gjøre det samtidig som jeg løper etter jentungen som har funnet ut at det er så gøy å snike seg unna og bli oppdaget av mamma som kommer løpende etter, da får hun skikkelig fart på seg og krabber for harde livet med moren stormende etter [X(] Så er det å sette henne tilbake på stua og prøve å få gjort noe mer, plutselig så setter hun avgårde igjen og gliiiiser mens hun har fullfart mot kjøkkenet og hyler av latter når jeg kommer stormende [:D] Hun skal ned i skuffer og inn i skap, men skjønner ikke at de gir etter når hun holder seg fast i det og da kan det gå fort i gulvet. Er helt svett jeg, må nok i dusjen igjen senere i dag [8D]
Kommer folk hit i dag og som skal fikse noen ting, det ser helt bomba (klær etter vi har vært på tur i 11 dager, vaskemaskina går for fullt) ut her men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal få gjort det. Må mulitaske (eller hvordan det skrives) ammer mens jeg skriver nå [8D]
Flere som har det slik? [8D]
Kommer folk hit i dag og som skal fikse noen ting, det ser helt bomba (klær etter vi har vært på tur i 11 dager, vaskemaskina går for fullt) ut her men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal få gjort det. Må mulitaske (eller hvordan det skrives) ammer mens jeg skriver nå [8D]
Flere som har det slik? [8D]