Jeg trenger et stooort spark i ræva!

*LillMi*

Gift med forumet
Jeg har egentlig vært relativt flink til å gå ned i vekt, ikke superfort, men i et stabilt og fint tempo, men etter sommeren har jeg detti totalt ut! Føler jeg mangler all motivasjon og klarer ikke spise fornuftig lenger... Husker ikke engang hva motivasjonen min  var  når jeg startet i januar! Jeg trenger sårt å gå ned mye mer (gjerne 20 kg++) så kan ikke gro fast i dårlige vaner nå igjen, da blir jeg aldri den jeg vil være.

Kan dere sparke meg skikkelig hardt i gang! Dytte på meg litt fornuftig tankegang og gjerne gi meg noen gode startgrep (som i form av mat som gjør at jeg vil spise mat og ikke godis:P).

HJELP!!

Det er vanskelig, og den eneste som kan bidra til et spark, er deg selv. Du må ønske, orke å gjennomføre, så går det. Lykke til. 

SPARK!!! Det er vel dessverre helt normalt at motivasjonen forsvinner etterhvert, men det er da det er viktigere enn noen gang å ta seg selv i nakken og ha øynene på målet! ;D
Lett å si, verre å gjennomføre.. ;P Ønsker deg uansett masse lykke til!! 

IsThaBeth skrev:
Det er vanskelig, og den eneste som kan bidra til et spark, er deg selv. Du må ønske, orke å gjennomføre, så går det. Lykke til. 

Er akkurat det jeg er stygt redd for at jeg måtte:P Blæ, jeg har blitt slappis!
Skulle bare ønske jeg klarte å finne den samme motivasjonen jeg hadde, for da fungerte det veldig bra igrunn...

Trone skrev:
Mange spark og motivasjon sendes til deg fra meg :) 

S P A R K!!   ;)

vet det er vanskelig.  stor stor klem

Har ingen råd, men sender deg et stooooort sprak i rumpa!! ;)

*LillMi* skrev:

IsThaBeth skrev:

Er akkurat det jeg er stygt redd for at jeg måtte:P Blæ, jeg har blitt slappis!
Skulle bare ønske jeg klarte å finne den samme motivasjonen jeg hadde, for da fungerte det veldig bra igrunn...

Jeg vet det er enklere sagt enn gjort. Hvis en først faller ut av rytmen, er det vanskelig å starte på igjen. Prøv å bestem deg for enkle delmål, og still krav til deg selv.

Back
Topp