Jeg trenger DIN mening :-)

BlåBobler

Forumet er livet
Kan dere ta en titt på hjemmesiden til firma mitt her: http://www.matogkaker.no/cakes7.htm

Og fortelle meg om det ser best ut med de rammene som er øverst, eller sånn det er nedover på siden, med de store bildene? [:)]

***********************************************************************************

Jeg kommer nok til å gå for RAMMENE, men kom gjerne med meningen din uansett [:)][:)]

De 2 øverste virka mer profesjonelle...! Syntes resten virka mer til "Hjemmebruk".. de passet ikke resten av siden som forøvrig så veldig bra ut:)

Jeg liker små biler som man heller kan trykke på for så å få opp større hvis det virker interessant..!
Hater å scrolle!! hehe

Åååh fy faen.. Å fyyyyyy faen... Herregud!! JEG VIL HA!!! Overlever den en tur til tromsø trur du?? Plisplisplis!!

Likte forresten bildene best uten ramme..

likte best de store bildene, og jeg må bare si: du er utrolig flink!!! [:)]

synes det så finest ut med rammene....

MEN hva med å få lagd så man kan trykke på kakene for å få større bilde?

ORIGINAL: Circe

Sånn det er nedover

Ps; Takk for at du nå fikk meg til å få lyst på kake..

Lager du bryllupskake også eller???
Send en PM! Vi er fra samme by!

Jada, det gjør jeg [:D]

ORIGINAL: lindaen

Åååh fy faen.. Å fyyyyyy faen... Herregud!! JEG VIL HA!!! Overlever den en tur til tromsø trur du?? Plisplisplis!!

Jada, tar bare 100-lappen for levering over hele landet! hehe [:D]

ORIGINAL: Kittekat

Blir mer ryddig ved bruk av rammer, men vil anbefale å få "gjemt" dem.
Du bør forresten flytte layeren med rammer, bilder etc lengre mot midten. I hvert fall på min pc ser alt litt "fucked up".

Hmmm.... Jeg er jo IKKE datatekninsk i det hele tatt heller da! Var stolt av at jeg fikk til å lage rammer i det hele tatt.... Har ingen aning om hvordan jeg fjerner rammene.... [8|]

Er det flere som ser alt litt "fucked up"? Det ser ryddig ut på min pc....

åå hvis man ikke får lyst på kake når man ser de du har laget der så er det noe riktig galt !!! hehe.
tror jeg kunne spist meg kvalm og enda spist litt til av de kakene hehe:)

Jeg syns det var finest med store bilder [:)]

Lurer på en kaketing da...
Kan man ha marsmellowfondant på sjokoladekake?

ORIGINAL: *LiLLa*

ER DET DU SOM HAR LAGA ALLE DE DEILIGE KAKENE????????????????????FY FLATE!!SÅ FLINK DU ER!!!!

(går det an å bestille gjennom pc`en,eller...[8D][8D][8D])

Tuuusen takk [:D] Har laget de alle som en ja [:)][:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Jada det kan du ha [:)] Jeg pleier å legge litt lys smørkrem under MMF'n for at ikke den mørke kaka skal skinne igjennom...

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: FjerneErna

Jada det kan du ha [:)] Jeg pleier å legge litt lys smørkrem under MMF'n for at ikke den mørke kaka skal skinne igjennom...

Ok. Takk for svar og tips [:)]

ORIGINAL: Hegeee

De 2 øverste virka mer profesjonelle...! Syntes resten virka mer til "Hjemmebruk".. de passet ikke resten av siden som forøvrig så veldig bra ut:)

Jeg liker små biler som man heller kan trykke på for så å få opp større hvis det virker interessant..!
Hater å scrolle!! hehe

Enig med Hegeee. toppen ser skikkelig proft ut, mens resten ser helt greit ut... [:)]

ORIGINAL: lindaen

Jada, tar bare 100-lappen for levering over hele landet! hehe [:D]

Gud som jeg skulle ønske du snakka sant nå..

Du bør forresten flytte layeren med rammer, bilder etc lengre mot midten. I hvert fall på min pc ser alt litt "fucked up".

Hmmm.... Jeg er jo IKKE datatekninsk i det hele tatt heller da! Var stolt av at jeg fikk til å lage rammer i det hele tatt.... Har ingen aning om hvordan jeg fjerner rammene.... [8|]

tror det er border, der skriver du 0... og for å få det sentralt skriver du
rundt.

Synes ikke det så så velidg uryddig ut sjøl[:)]

Ser om du finner "frameset" i koden...det skal kunne løses ved å sette border="0" eller frameborder="no"... det kan ligge andre verdier der å.. prøv deg fram ved å sette disse til 0!

Lykke til!!
Syntes siden var kjempefin..og enda finere når du sier du er amatør! wow!

ORIGINAL: Camilla_81

likte best de store bildene, og jeg må bare si: du er utrolig flink!!! [:)]

NAM sier bare jeg![:D]

Syns de store bildene var finest![;)]

ORIGINAL: Hegeee

Hater å scrolle!! hehe

Så enig så enig![:D]

Back
Topp