Jeg trenger deres synspunkter på noe..

Mammaen til Linde

Glad i forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24800938

er jo ikke en absolutt sikkerhet at du blir gravid selvom dere hadde sex og du har eggløsning.. Er jo ikke noe automatikk i det..
Men, hvis du vil være på den sikre siden kan du jo gå på apoteket og kjøpe en angrepille imorra!
[:)]

Åh du var lur *smula*[:D]trodde det var graviditets testen som var bilde av jeg...jaja hør på Smula

Nei, jeg vet at det ikke er noen automatikk, men jeg ble bare helt satt ut når EL-testen var positiv. Jeg ammer masse, og har ikke fått tilbake TR enda, og gårsdagens sengekos var første gang på så lenge jeg kan huske. Huff, angrepillen vil jeg ikke ta, hvis jeg er gravid så får det heller stå til.

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Nei, jeg vet at det ikke er noen automatikk, men jeg ble bare helt satt ut når EL-testen var positiv. Jeg ammer masse, og har ikke fått tilbake TR enda, og gårsdagens sengekos var første gang på så lenge jeg kan huske. Huff, angrepillen vil jeg ikke ta, hvis jeg er gravid så får det heller stå til.

Det er jenta si det[:D]

Hihi, det sier vel du ja! Hvor tette er dine egentlig?

ikke så tett ,4 på 10 år, men jeg har en bror som er ett år eldre en meg og en søster som er nesten ett år yngre enn meg [8D][;)]

Amming er ikke ensbetydende med det å ikke bli gravid.. [;)]

Nope, det er nok mange som har blitt "lurt" av det [;)]

Jeg var fullstendig klar over risikoen, men tenkte at sannsynligheten var såpass liten at alt skulle klaffe på første EL. Vi får se, dersom jeg blir gravid etter å ha hatt sex 1 gang sånn rett før EL så er vi jo veldig heldige da. Mange som prøver både hardere og lenger enn det...

Eg syns ikkje det høyres ut som du tar det så tungt om du er gravid [:)] Blir spennande å sjå kva som skjer!

Eg har ei veninne som opplevde det der. Hadde sex med mannen ein gong og vips...et og et halvt år mellom barna [;)] (er vel omtrent det det blir med deg om du er gravid no??)

Lykke til!

Jeg tar det ikke tungt i det hele tatt, selv om det ikke akkurat er prfekt timing med 3 barn på 3.5 år. Men som sagt, alle barner velsignelser og blir tatt imot med åpne armer her! HVIS jeg er gravid så blir det vel ca 1.5 år mellom nr 2 og 3...

Jeg tar det ikke tungt i det hele tatt, selv om det ikke akkurat er prfekt timing med 3 barn på 3.5 år. Men som sagt, alle barner velsignelser og blir tatt imot med åpne armer her! HVIS jeg er gravid så blir det vel ca 1.5 år mellom nr 2 og 3...

Sku hatt ein liker knapp [:)]

Blir nokre spanande veker no då! Lykke til [:D]

Back
Topp