Jeg trenger deres hjelp! *Lano-ungen 2011*

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Lille jenta mi ligger godt ann på lano-ungen 2011, hun ligger blandt de 10 beste utav 2254 bidrag, så hvis dere kunne avgitt en stemme hadde jeg blidt så utrolig glad :)

Trykk her for og komme til bidraget! Og deretter trykker du på hjertet under bilde, for så og skrive det ordet som dukker opp på skjermen, det tar ikke lang tid :)

Man kan stemme 1 gang hver 24 time, per bidrag og både fra telefon og data..

Tusen, tusen takk til alle som stemmer :)

Er ganske mange fler som tigger stemmer her uten å få beskjed om at det er eget under forum for dette..

*KnertenogKaroline* skrev:
Er ganske mange fler som tigger stemmer her uten å få beskjed om at det er eget under forum for dette..

"Men alle andre får lov", er det argumentet ditt?

Som jeg sier til de andre som prøver seg her inne:
Jeg stemmer på bildet ditt, dersom du sletter denne tråden og lager en ny på bilde- og konkurranseforumet :)

No fuc**** way.

Hater sånne *stem på meg* greier. Blir sur og grinete og fiendtlig innstilt og i dag er det du  som får unngjelde.

ellers takk...

Qualitas skrev:
ellers takk...

desverre allergisk mot lanosåpe! så nei takk!

Jeg kommer konsekvent til å rapportere hver eneste slik tråd jeg ser, kunne virkelig ønske jeg var modde for øyeblikket!

*KnertenogKaroline* skrev:

En rekker ikke å påpeke det for alle heller. Ser jeg sånne tråder så går jeg vanligvis ikke inn på de. Hvorfor er jeg her egentlig? :-P
Moderatorene kommer seg vel i gang med å flytte tråder snart håper jeg, så en slipper halvfrekke svar og mas om stemmer :-)

Javell beklager alle sammen, var litt i mitt hissige hjørnet etter og ha sett massevis av slike tråder på generell der folk bare var hyggelige og skrev at de hadde stemt, også fikk jeg "kjeft" med en gang jeg la den ut.. Og jeg beklager virkelig men viste faktisk ikke om konkurranse forumet før dere fortalte meg det :) 

Og nei, argumentet var ikke at alle andre får lov men følte meg liksom litt alene da de andre trådene fikk hyggelige tilbakemeldinger og stemmer.. 

Back
Topp