guttemammaen
Forelsket i forumet
Jeg skal få nytt kjøkken i høst, men det er jo så mye å velge i og jeg vet ikke helt hva jeg bør se etter og hva som er bra kvalitet. Jeg fant en innredning på IKEA som jeg likte, men pga gammelt hus med lav takhøyde går det ikke med standard overskap som er 80 cm. De har også 60 cm, men det blir for lavt igjen. Har dere noen tips til meg ang leverandør og kjøkken? Hva bør jeg unngå? Noen som har erfaring med møbelkjøkken? Jeg har fått tegning fra møbelkjøkken på hvit jubileum; http://www.mobelkjokken.no/kjokken/-hvit-jubileum//
Jeg har som sagt et gammelt hus som er pusset helt opp, men der vi har beholdt noen tømmervegger (ikke i kjøkken). Jeg tenker at en minimalistisk stil ikke vil passe i mitt kjøkken, men samtidig ønsker jeg ikke alt for mye dill og dall. Jeg blir så veldig usikker, og synes det er veldig vanskelig!
Jeg har som sagt et gammelt hus som er pusset helt opp, men der vi har beholdt noen tømmervegger (ikke i kjøkken). Jeg tenker at en minimalistisk stil ikke vil passe i mitt kjøkken, men samtidig ønsker jeg ikke alt for mye dill og dall. Jeg blir så veldig usikker, og synes det er veldig vanskelig!