Jeg trenge Doppler tips!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hihi, endelig fått en i posten! Gleder meg til å prøve! Jeg har ingen gel, finnes det noe annet jeg kan bruke? Jeg er 12+4, hvor bør jeg lete? *spent*

Babyolje kan du bruke også. Har også lest om noen som har brukt lotion. Sikkert vanlig bodyloition tipper jeg :)

Hei fra juni! Hos meg funka Spenol :)

Jeg brukte bare en lotion jeg hadde stående bare husk at du ikke alltid finner hjertelyden, og ble nesten deppa.. men på UL så lå morkaka forran så da er det vrient å høre☺ lykke til❤

Vaselin er over middels bra :D

Jeg bruker aloevera lotion :p

Shit, må jeg bestille meg en sånn? Har vært fast bestemt på å la være, men det høres jo så innmari koselig ut :headphone:

Har tenkt det samme :-) Men.. Redd for å ikke finne noe og om jeg finner noe tippe at det er min egen puls. #AldriFornøyd haha

Jeg brukte bodylotion og fant den på 2-3 min! Det kan nok bli en bekymring om man ikke finner den, men veldig betryggende når det går!! Hjertet slo fort og jeg som egentlig var furten på sambo smilte fra øre til øre! Når han ikke så det vel og merke :-P

Jeg har AngelSound, men har ikke funnet annet enn min egen lyd enda (11+2). Legen fant babyens hjertelyd på mandag, så det er nok bare meg som ikke er flink nok :( Får kanskje kikke litt på YouTube hvordan det skal gjøres.

Jeg har AngelSound, men har ikke funnet annet enn min egen lyd enda (11+2). Legen fant babyens hjertelyd på mandag, så det er nok bare meg som ikke er flink nok :( Får kanskje kikke litt på YouTube hvordan det skal gjøres.
Jeg har heller ikke lyktes i å finne den enda. 13+1 i dag.
Men på tidlig ul på mandag slet legen med å finne babyen også, lå så innmari langt bak eller noe... Så jeg stresser ikke med det. En uke siden jeg prøvde, så mulig jeg må prøve igjen i dag :)

Back
Topp