Jeg tok

Nøsste

Gift med forumet
en clear blue test i går som lyste gravid mot meg. I dag tok jeg en annen sort test. Som viser streker,det kom to streker,men den var veldig svak. Men både jeg og mannen såg den lyse streken. Jeg er vell gravid for det. Blei nesten nervøsen. Har bestillt test på nette nå,så jeg får ta noen til!

du er nok gravid ja snuppa[:D]

det er stor forskjell på testene.

Tok en clearblue vanlig hinn dagen, den ble knall positiv
i dag tok eg en anna type og den var ikke fullt så sterk nei.

men er nok gravid[:D]

det er godt.....Jeg prøver og lage meg ticker nå. MEn barenet mitt blei plutselig 1 år

ORIGINAL: Nøsste

det er godt.....Jeg prøver og lage meg ticker nå. MEn barenet mitt blei plutselig 1 år

hahahahaha[:D]

vist du bruker sånn som eg har så klikker du bare inn korti du har termin - 2 dager tror eg det var

du tok egg ut dagen etter meg sant? den 11 juni? for da er du 4 uker på vei i dag[:D]

Stemmer det 11 juni...eg får det til nå. Men eg får den isje iinn på profilen min nå'

Stemmer det 11 juni...eg får det til nå. Men eg får den isje iinn på profilen min nå'

når du har laget tickeren så kopierer du den liken med url som kommer opp, så legger du den inn på profilen din på signatur

så klikker du på oppdater og så ok. så skal du få det til[:D]

Jeg skal prøve igjenn øyblikk. Jeg må bare masere beina til maen!!MEn når jeg skreiv inn ka tid venta termin var og sist TR lom det opp at jeg var 5 veker på vei

Jeg skal prøve igjenn øyblikk. Jeg må bare masere beina til maen!!MEn når jeg skreiv inn ka tid venta termin var og sist TR lom det opp at jeg var 5 veker på vei

du trenger ikke å skrive inn tr[:D]

He he...du har det jaggumæ travelt . Men det er valig at de testene med to streker at de er svake i starten , det var jo mine også det, derfor liker jeg best å følge med på de testene med streker eller kryss, for da ser du at den blir mørkere slik den skal, den skal bli mørkere vær 2. dag. Da dobbles HCG.
Dedigitale ser bare at de har funnet nok HCG  urinen ikke noe annet, men noen liker best dem da.

Eg får isje over tickeren min. Jeg kopierer den. Men får ikke til og lime den inn på mi mappe!

jooooo[:D]hehehehe du vet vel kossen du kopierer og limer inn?????

Ja,jeg vet hvordan jeg gjør det. Det går greit og kopiera den,men når jeg skal lime den inn. Går det ikke,for lim inn går det ikke ann og trykke på !Får se om jeg får det til senere[:)]

Skitt på.....jeg får det ikke til!!!!

Nå gjor jeg sånn så det stod forklart,men det kommer ingen tiing

Nå gjor jeg sånn så det stod forklart,men det kommer ingen tiing

Se der.....jeg fikk til !!!Takk for oppskrifta[:D]

7 mars har jeg termin...fikk brev fra klinikken i dag. Der stod det den 7mras

Back
Topp