Jeg tok

Nøsste

Gift med forumet
en test i dag....men den var negativ. Skal jo egentlig ikke teste før 26/6. Og det blei ikke morgen urinen jeg tok av. Så jeg håper at jeg får positiv senere i uken. Skal ikke teste før dagen nå tror jeg!!!

Krysser fingrene for deg at du testet litt tidlig og at egget ditt fester seg på dag 9-11 eller noe slikt for da kan det være tidlig med en positiv test, men som du sier det var jo ikke morgenurin heller da.

Ja,får håpe på det. Har mye murringer i magen og veldig trøtt. Så jeg håper ikke TR kommer!!

Jeg testa også negativt så lenge før testdagen, og da på morgenurin, så vi får krysse fingrene for at neste test du tar er positiv [:)]

ORIGINAL: Apple

Vi satser på at dette var for tidlig og at den positive testen kommer om noen dager!! [:)]

ingen mens skal komme til deg nei, vi håper alle sammen at det er lille spiren som klorer seg fast inni deg[:)]
så på tesdagen så skal den være positiv[:D] jeg har bestemt det[:D]

Det var nok for tidlig for deg ja[&:] Men til torsdag blir det et annet resultat[;)][;)] Krysser fingrene[:D]

Ja,jeg håper dere har rett.....og at den viser positivt neste gang jeg tar test!!! Så nå får jeg bare smøre meg med tolmodighet!!!

ORIGINAL: *Levende Lys*

ingen mens skal komme til deg nei, vi håper alle sammen at det er lille spiren som klorer seg fast inni deg[:)]
så på tesdagen så skal den være positiv[:D] jeg har bestemt det[:D]

Jeg er enig! Så den må høre på oss!

Jeg håper veldig på at dere har rett,at det var for tidlig!!!!Er kvalm i dag,skikkelige murringer i magrn. NEste så jeg føler TR kommer øyenblikk!!!

Får håpe det er positivt for oss begge!!![:)]

ORIGINAL: Ivara

Satser knallhardt på at du testet for tidlig! [:)]

Det gjør jeg også[:)]

Back
Topp