Jeg tok meg selv i..

pewsie

Forumet er livet
..å se stygt på ei dame i dag [8D]

Hun sto rett utfor inngangen til kjøpesenteret, røyket som en skorstein mens ungen satt i vogna å så på henne [8|]
Ikke nok med at jeg ikke skjønner at de som røyker absolutt må gjøre det ved barna, men i tillegg måtte vi gå igjennom røyken hennes for å komme inn på senteret.. [:@][:@][:@]

Trodde jeg var litt sær som så stygt på henne, men mamma'n min som kom rett bak med småen i vogna, hadde visst også sendt henne ett blikk som kunne drepe [8D]

Åhr, jeg hater røyk!!! Blæh [:'(][:'(][:'(]

Styggeste jeg ser er folk som går å røyker med barnevogn, eller røyker mens de er gravide. Men det er MIN mening da [:)]

Men ja, jeg hadde også gitt henne ett styggt blikk tror jeg!

jeg røyker desverre.med en gang jeg var ferdig med amming begynte jeg ijenn[:'(] er litt sinna på meg selvja....[:@] men vi røyker selvfølgelig ikke inne,i bilen eller rett i vogna. min stygge uvane går ikke utoverbarna, og det skal det heller aldri! håper jeg klarer å slutte ijenn,men det er så vanskelig når sambo.ikke blir med. har begynnt å lese røyke boka, så for håpe det hjelper1 men jeg er enig i atdu trenger ikke stå rett med inngangen hvor andre folk skal gåog ikke rett ivogna. vi røykare skal ta hensyn til ikke røykerene.

ORIGINAL: tinatutt

jeg røyker desverre.med en gang jeg var ferdig med amming begynte jeg ijenn[:'(] er litt sinna på meg selvja....[:@] men vi røyker selvfølgelig ikke inne,i bilen eller rett i vogna. min stygge uvane går ikke utoverbarna, og det skal det heller aldri! håper jeg klarer å slutte ijenn,men det er så vanskelig når sambo.ikke blir med. har begynnt å lese røyke boka, så for håpe det hjelper1 men jeg er enig i atdu trenger ikke stå rett med inngangen hvor andre folk skal gåog ikke rett ivogna. vi røykare skal ta hensyn til ikke røykerene.

og barna våre selvfølgelig!!!!!!

jeg tenker mitt om saken når jeg ser mammaer røyke forann små babyer.
stakkar barn,men jeg tror de som røyker har veldig dårlig samvittighet også....!!

Jeg røykte men har sluttet... Synes ikke heller det er deilig å treffe på folk som pumper røyk midt i fjeset på andre folk og barn, da blir jeg også irritert og sender stygge blikk... De skal ta hensyn...

Men så tenker jeg; før jeg fikk barn og røyket så tenkte jeg ikke over akkurat dette her... De som røker er så innbarka i røyk at de ikke tenker på at det lukter og er ekkelt og at ikke alle vil være passive røykere...
Er super glad at jeg klarte å slutte!!

Men hater ikke, røykere for det!! Er sammen med en og hele familien min og hans røyker så og si...

ORIGINAL: tuttilutt

Jeg røykte men har sluttet... Synes ikke heller det er deilig å treffe på folk som pumper røyk midt i fjeset på andre folk og barn, da blir jeg også irritert og sender stygge blikk... De skal ta hensyn...

Men så tenker jeg; før jeg fikk barn og røyket så tenkte jeg ikke over akkurat dette her... De som røker er så innbarka i røyk at de ikke tenker på at det lukter og er ekkelt og at ikke alle vil være passive røykere...
Er super glad at jeg klarte å slutte!!

Men hater ikke, røykere for det!! Er sammen med en og hele familien min og hans røyker så og si...

Har røyket jeg og.. En ting vet jeg, jeg sto aldri rett utfor inngangen til det senteret å røykte... Det er tilogmed skilt der om at det ikke skal røykes forran inngangen [8|] I tillegg sto hun jo midt i der som man kjører opp med vogn/rullestol [&o]

Jeg hater heller ikke røykere, og jeg ser ikke ned på dem for at de røyker.. Men man kan jo ta litt hensyn [:)]

Til pass for den dama, jeg synes ikke noe om røyking forran barn eller sammen med barn[:@]... Og irriterer meg sterkt hver gang noen røyker og de blåser det så det kommer rett på meg... Greit nok, har røyka selv, men det er lenge siden... Etter jeg slutta blir jeg kvalm av røyklukt[:'(].. Så forstår deg godt!

hehe, så snill du er da! Jeg hadde kommentert det også jeg! [:'(]

Har røkt selv i mange år (slutta for etpar år siden) men jeg røkte aldri
rett utenfor dørene til seneret og ikke i nærheten av barn!
Får da være måte på! [:@]

Back
Topp