Jeg tok en test som viste: (oppdatert)

mimmi77

Forelsket i forumet
Svakt POSITIVT

Jeg klarer ikke helt å tro det enda, men en engel her inne overbeviser meg om at det er sant.
Det er under 3 uker til vi skal inn på forsamtale til prøverør og så tester jeg positivt.
 
Vi har prøvd i 3 år og 2 mnd og endelig ser det ut til at vår største drøm går i oppfyllelse
 
Jeg er så satt ut, glad og forrvirret, og vet ikke helt om jeg tør å tro det.
 
Det må bare være rett[:D][:D][:D]
 
 
Men nå tror jeg det[:D]
En digital test sa gravid idag, og dama på legekontoret smilte og sa: "den er positiv den"
 
Jenter, jeg er GRAVID.
 
JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Blei så glad når du sa det i stad!!!!
 
 
GRATULERER MASSE!!!!!!!!!!!!
 
Skal hilse fra Trine82 og si gratulerer!!! Hun flytter så jeg har "sladrekontakt" med henne... Måtte jo sende mld med en gang til henne å fortelle den store nyheten!!!
 
Jeg prøvde å ta bilde Julian men fikk det ikke til, ble bare veldig uklart. Prøvde både tlf og kamera, ville sende bilde til Pastella for å få en bekreftelse, men ble ikke noe av det.
 
MEN streken er sterkere enn de svakeste på Pernille.info ihvertfall
 
[:D][:D][:D]
Hurra!!!!!
[:D][:D][:D]
 
gratulerer

Dette var virkelig fantastiske nyheter!! Slike historier gir nytt pågangsmot og ny optimisme for oss andre! Lykke til i svangerskapet og kos deg med spiren! [:)]
[:)]
 
Nå ble jeg glad! Kjempemasse gratulerer!
 
Tusen takk alle sammen[:D]
Jubler ikke helt enda, vil se minst en test til først[:D]
Har vanskelig for å tro at det er sant
 
Gratulerer så mye fra meg, kjempe koselig å høre at det ordner seg til slutt for snille jenter
 
Mange klemmer og masse  lykke til
hilsen Jente som sliter med å få nr.2
 
GRATULERER SÅ MYE!
 
Klemmer fra Kate[:D]
 
kjenner deg ikke, men dette var virkelig en solskinnshistorie!!!!!!!!! jeg blir så glad når jeg hører det![:)] gratulerer såååå masse med spiren![:)]
 
Mange tusen takk alle sammen[:D]
Hele dagen har vært så uvirkelig, og det har enda ikke gått opp for meg hehe. Har måtte spørre sambo flere ganger idag om jeg virkelig var på legekontoret med urinprøve, og om den virkelig var positiv. Har heldigvis tatt bilde av testen, så jeg har bevis på at det har skjedd[:D][:D]
Har fått time til tidlig ul 15.mars, så det blir lange 16 dager frem til det, kanskje det da går opp for meg??
Skal til legen i mårra (tirsdag) pga jobben min. Har en veeeldig tung jobb og tror ikke jeg får være der lenger, løfter noen tonn i løpet av en dag. Så enten blir jeg omplassert, hvis det er mulighet for det akkurat nå, ellers blir jeg vel sikkert sykmeldt. Håper ikke det, det blir for lenge å gå uten å ha noe å gjøre....
 
Men mentusen takk for lykkeønsninger jenter, håper dere kommer etter veldig raskt[:D]
 
Å, gratulerer!!! Helt enig med den som skrev "solskinnshistorie", for dette er så godt og lese. Nå ble jeg glad[:D]
 
Back
Topp