Jeg tisser SVART!!!!

Laguna

Glad i forumet
ÆÆÆÆÆH!!! Jeg er livredd!! Jeg tisser skikkelig tykt og nesten helt svart!! Det kom helt akutt egentlig, begynte på jobb, tisset først en gang, men da var alt normalt, neste gang var det vondt, så fikk jeg vondt i underlivet og ringte legevakten. Jeg fikk beskjed om å ta med urinprøve, men fikk meg mildt sagt et stort sjokk da jeg ås hva som kom ut. Helt gråtkvalt dro jeg ned til legen og tok noen prøver, som slo fullt ut på alt untatt sukker(!!)[:(] Jeg er så redd!! Hun har gitt meg antibiotika, og tror det kan være urinveisinfeksjon, men jeg skal tilbake både på mandag og onsdag.. Fytti katta jeg er helt gåen, tenk om det er noe alvorlig[:(][:(][:(]

yikes[&:]

ojsann, håper det ikke er noe alvorlig galt!

håper alt er bra med daniel[:)]

[&:] Håper du blir bedre!!! Jeg har hatt UVI som gikk kjapt over til nyrebekkenbetennelse og det var sykt vondt med tykk, misfarga urin. Var vel mer som mørkt blod og helt forxxxx å gå på do.. Så det kan være noe så "ufarlig", håper det ikke er noe mer alvorlig!

God bedring!

Jeg har ikke tisset veldig tjukt, men når jeg har nyrebekkenbetennelse så pleier det ofte være veldig mørkt rødt pga blod.. Om jeg da har drukket lite i tilegg så ser det nesten svart ut! 

God bedring!! Tenker på deg! 

Kan visst være vanlig med blod i urinen ved urinveisinfeksjon. Om blodet har koagulert kan det jo gjerne se svart ut??[8|]  Men selv har jeg aldri hørt om noe slikt, så jeg skal ikke si noe.. HÅPER alt går bra og at det ikke er noe alvorlig!!!

Klem!!![:)]

ORIGINAL: Pelotte

[&:] Håper du blir bedre!!! Jeg har hatt UVI som gikk kjapt over til nyrebekkenbetennelse og det var sykt vondt med tykk, misfarga urin. Var vel mer som mørkt blod og helt forxxxx å gå på do.. Så det kan være noe så "ufarlig", håper det ikke er noe mer alvorlig!

God bedring!

Takk for det[:)] Å kjære. nyrebekkenbetennelse? Jeg som alltid har så vondt i nyrene mine!![:o] Hvordan føltes det??

ORIGINAL: Meten

God bedring!! Tenker på deg! 
og hold oss oppdatert [:)] 

ORIGINAL: Laguna

ORIGINAL: Pelotte

God bedring!

Takk for det[:)] Å kjære. nyrebekkenbetennelse? Jeg som alltid har så vondt i nyrene mine!![:o] Hvordan føltes det??

Det er VELDIG vondt. Klarte ikke sitte, stå, ligge. Omtrent som når jeg hadde rier bare at det er vondt en annen plass. Legen la hånden over nyren og dunket og det var sinnnnsykt vondt. Fikk smertestillende Voltaren og selexid som jeg tok samtidig, la meg til og sove og smerten forsvant. Det var som å komme til himmelen[:)]
Håper det går bra med deg.

ORIGINAL: My_

Oi. God bedring!!!

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

I alle dager,det har jeg ALDRI hørt om før...
Guri så ekkelt [&:]

Uff,får håpe det ikke er noe alvorlig.

Sign[&:]

Jeg har fått inn urinprøver som har vært tjukke i konsistens og har vært svartaktig (jobber på legekontor).. De har hatt kraftige urinveisinfeksjoner (kan i noen tilfeller også ha vært nyrebekkenbetennelse) og blitt helt fine etter endt antibiotikakur..

Flott at du skal tilbake over helgen, godt å bli fulgt opp ordentlig. God bedring[:)]

Vil nok tro at urinen så svart ut pga infeksjon og blod i urinen å kansje at du har drukke lite.. så pust rolig å slapp av å konsentrer deg om å bli frisk du[;)]
klemmer på[:)]

om avføringen din også blir beige så hadde jeg bedt de om å sjekke gallen...[:)]

Back
Topp