Jeg tilstår:)

løyndom

Blir kjent med forumet
Jeg har vært sniker her lenge, og liksom aldri somlet meg/samlet mot til å registrere meg og delta. Men i dag tenkte jeg at det var på tide, dere har det så koselig her inne[:)]
Og dere har tydeligvis oversikt, har allerede fått spørsmål om hvem jeg er[;)]

Har en liten gutt født i august i fjor (seff), er 30 år, gift, og bor i Bergen. Så.... Her er jeg!

ORIGINAL: løyndom

Jeg har vært sniker her lenge, og liksom aldri somlet meg/samlet mot til å registrere meg og delta. Men i dag tenkte jeg at det var på tide, dere har det så koselig her inne[:)]
Og dere har tydeligvis oversikt, har allerede fått spørsmål om hvem jeg er[;)]

Har en liten gutt født i august i fjor (seff), er 30 år, gift, og bor i Bergen. Så.... Her er jeg!

Er det du som også kaller deg faaberg?

ORIGINAL: Lopez Kat. Von D

Hm, så jo etter at jeg hadde registrert meg at det kanskje ikke var den beste dagen å dukke opp på i dag.....[8|]

Nei, det er ikke meg som er faaberg.

ORIGINAL: Lopez Kat. Von D

Hm, så jo etter at jeg hadde registrert meg at det kanskje ikke var den beste dagen å dukke opp på i dag.....[8|]

Nei, det er ikke meg som er faaberg.

Berre stussa på at du har kalla deg for "hemmelighet"...

Men velkommen skal du vere.. det er alltid plass til fleire her som vil bidra med lage GOD stemning her inne[;)]

Hehe.. velkommen til oss[:D][:D] du klarte jo å skremme pelsballen vår litt, men det går nok bra for det[;)] vi er jo utrolig greie!![:D][:D][:D]

Velkommen til oss[:)] Vi er vanligvis ikke så skeptisk til nye medlemmer asså, bare endel sammenfallende tilfeldigheter her[;)]

Velkommen til oss[:)][:)]

Jeg synes løyndom er et vakkert ord bare.... Igjen, skulle kanskje ha valgt en mindre paranoid kveld[;)] Leste ikke DEN tråden før etter at jeg var registrert. Og nå når jeg har lest den, skjønner jeg den ikke helt....

Jeg synes løyndom er et vakkert ord bare.... Igjen, skulle kanskje ha valgt en mindre paranoid kveld[;)] Leste ikke DEN tråden før etter at jeg var registrert. Og nå når jeg har lest den, skjønner jeg den ikke helt....

Enig med deg,det ER et veldig vakkert ord!! Beklager skepsisen i byrjan, vi begynner på nytt: Velkommen,stig på i stugu!![:D]

Hei på deg!

Huff---- da fikk du en litt kjip start kanskje- Det var en litt dum kveld å komme inn på ja..... beklager det!

MEN- velkommen skal du være! Vi er egentlig GRÅDIG GREIE! HEHE....

Så du er fra Bergen- vi er en stor Bergensgjeng her inne. Bare å slenge seg med på treff!

Håper du vil trives her med oss[:)]

Velkommen inn hit [:D]

Hei og velkommen! [:D]

Jeg er også 30 år og bor i Bergen [;)][:D]
Håper du henger deg med på treff med Bergensjentene. Vi er en god gjeng som møtes (nesten) hver onsdag og litt utenom [:)]

vwlkommen hit :-)

Velkomme ska du være!! [:D]

Så kjekt!!
Er 30, samboer, første barnet, bor i Bergen [:)]
Håper du blir med på treffene våre fremover!!

Velkommen [:)]

Velkommen =D

Back
Topp