"jeg tenker nok du skjønner det sjøl"

Bøllefrø*

Elsker forumet
Den grusomme historien om en liten gutt som ble misshandlet til døde av sin stefar, og mor som et taust vitne til hendelsene! De nekter, men etter å ha lest boka så kan hvem som helst skjønne hva som foregår på rommet til Christoffer mellom 18.30 og 21.00 Han blir grisebanket av stefaren, med døden til følge!

og det at ingen grep inn, men mange hadde misstanke, om man bare hadde reagert før det var for seint? da hadde kanskje Christoffer vært levende i dag! men hvor lett er det å gripe inn i en sånn sak, men en syk syk person i spissen som har kontrollen på alt?

Kjente jeg ble forbanna, er fortsatt forbanna etter å lest boka i går, og straffeloven, den er latterlig!!! den syke personen som misshandlet gutten til døde burde få gjennomgå tortur fra helvette, pining over laaaang tid, psykisk og fysisk terror!
og moren som helt sikker har visst at dette har forgått burde bli fratatt all omsorg for de 2 ne barna med dette monsteret!!!

Jeg blir så lei meg, sint, og ordfattig!

boken bør leses av ALLE, selv om det er tøfft å lese den boka, men gjør det ihvertfall for Christoffer sin skyld! Det kan foregå liknende ting bare noen meter utenfor der du bor, eller med noen du kjenner, bekjent...

Grusomt, uvirkelig, og en tragedie er det, Hvil i Fred lille engel!

.

jeg trodde heller ikke at jeg klarte det og ville egentlig ikke lese den! men jeg beit tenna sammen og leste boken i går... det er så viktig at boken blir lest, ihvertfall når man selv har barn, jobber relatert til barn!
det er så mange som blir misshandlet som man kan redde, og boken vil kanskje få opp øynene til folk!!!

den som tier samtykker heter det, selv om det kan bli feil, for de som er innvolvert i Chrstoffer sin historie kunne ha reddet denne gutten om de bare hadde tatt følelsen og observasjonene raskt! men desverre ble det for seint for Christoffer!

folk er redde for å slå alarm, redde for å la seg tenke at her er det noe som ikke stemmer, og vil ikke se det fordi det er så fjernt og grusomt at noen kan gjøre umenneskelige ting mot et barn!
husk at liv kan gå tapt dersom man ikke slår alarm, husk at et barn kan lide hver dag over lengere perioder fordi voksene ikke tørr og tro på de observasjonene de gjør!
ett lite barn..............

Leste mormoren sin historie i ett ukeblad klarte ikke lese ferdig,ble kvalm.
Tragisk,at noen kan gjøre noe sånt fatter ejg ikke.Å at de i tilegg for en så liten straff skulle fanen ikke vært lov,blir så provosert over sånne ting[:@]

Hvil i fred lille engel[:(][:(][:(]

Jeg klarer nok heller ikke lese boka, dessverre! [&o]

Back
Topp