Jeg tar sjansen på å melde meg inn ❤️

Bringebær7

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2022
Streken er litt sterkere i dag, så jeg tar sjansen på å melde meg inn her. Dette er femte graviditeten, men jeg har et barn. Så jeg vet veldig godt at positiv test ikke betyr terminspire ❤️ Men det er hyggelig å henge et sted inntil man evt mister. Så jeg tar steget ut og sier offisielt hei til dere ❤️
 
Hei og velkommen hit! Aldri noen garantier, men godt å være sammen iallefall:Heartred
 
Tusen takk :) Veldig godt å henge med noen som har samme usikre tanker om dagene fremover.

Nå blir det så spennende fremover! Håper du oppdaterer videre her:greet025
 
Streken er litt sterkere i dag, så jeg tar sjansen på å melde meg inn her. Dette er femte graviditeten, men jeg har et barn. Så jeg vet veldig godt at positiv test ikke betyr terminspire ❤️ Men det er hyggelig å henge et sted inntil man evt mister. Så jeg tar steget ut og sier offisielt hei til dere ❤️[/QUOTE

:welcome
Blir spennende tid fremover det her :D
 
Tusen takk ❤️ Veldig spennende ❤️
 
Dette er vanlig strimmel i formiddag. 10dpo. Fin stigning foreløpig. ❤️
 

Vedlegg

  • 37A0B9E1-0BF8-4087-9AA0-89710A689930.jpeg
    37A0B9E1-0BF8-4087-9AA0-89710A689930.jpeg
    621,8 KB · Visninger: 56
1-2 på digital. Så da er det definitivt et eller annet der inne ❤️
 
Gratulerer med positiv test :Heartred Krysser fingrene for terminspire :)
 
Hadde en liten blødning på mandag, så ble superstressa. Men ikke noe mer, og testene øker fint. Uten at det trenger å være fint da, de har økt i alle mine aborter også, men men. Jeg tar alt positivt som kommer. ❤️
 
Krysser alt for deg:Heartred
 
Dette er morgen (nederst) og formiddag (øverst) i dag. 12dpo. Testene viser jo at alt ser normalt ut. Magefølelsen fikk seg en knekk på mandag, men jeg håper at den tar en liten pause. Og nyter litt. Lettere sagt enn gjort ❤️
 

Vedlegg

  • 2F0D349B-CE2F-4F83-A794-CEBC317669BA.jpeg
    2F0D349B-CE2F-4F83-A794-CEBC317669BA.jpeg
    61 KB · Visninger: 45
Back
Topp