Jeg tar av meg buksa!!!

maltesers

Forumet er livet
HErreguuud for en dag på jobb!! Begynte halv åtte idag og formen var fin og alt var bare bra!!
Tok meg en banan og et eple og det var da alt starta[8D][8D] Jeg bare eeeesteeee ut!!
OG jeg var jo så sulten i lunsjen så jeg måtte jo ha mat! Og da eeesteee jeg ut enda mer!! Sa det til en kollega at det var like før jeg kneppa opp buksa, men når jeg sitter i kassa på en matbutikk så tar det vel seg ikke helt ut!!
Satt i altfor mange timer med buksa rulla nedover til langt under magan men enda så stramma det! Var sååå deilig hver gang jeg var på do og bare blåse ut magan alt jeg kunne[8D]
Her er jeg redd det blir mammaklær tidlig altså!! Men da får man jo samtidig litt mer igjen for penga[;)][;)][;)]
Skjønner at det er flere som har det sånn?

ja her er d ubehageli å ha klær som presser magen....:)

Ha ha... vet hva du snakker om [:D][:D][:D] jobber i dagligvare selv.. hva slags kjede jobber du i??

Jeg jobber også i dagligvarebutikk! Har putta et strikk gjennom knappehullet og rundt knappen jeg[:D]

Jeg jobber på Meny:)

Buksa er jo såååå lang i livet så tror ikke jeg tør å bruke strikk[8D][8D]

ORIGINAL: maltesers

Haha[:D] Er de strenge på uniformen eller? Kan jo bare ta på en annen bukse i samme farge? [:)]

ORIGINAL: Frøken S

Haha[:D] Er de strenge på uniformen eller? Kan jo bare ta på en annen bukse i samme farge? [:)]

De er ganske strenge ja[8D] svigerinna mi jobber i samme kjede men i en anna butikk og hu fikk bruke en mammabukse som har svart! Tror nok jeg skal kjøpe meg det jeg og!! De mamma buksene som har vært i kjeden ser ut som en v.   V  <----gedigne i livet og smale i beina. Vi har skifta farge på buksene så om mamma buksene er anderledes det veit jeg ikke[8D]

ORIGINAL: Frøken S

De er ganske strenge ja[8D] svigerinna mi jobber i samme kjede men i en anna butikk og hu fikk bruke en mammabukse som har svart! Tror nok jeg skal kjøpe meg det jeg og!! De mamma buksene som har vært i kjeden ser ut som en v.   V  <----gedigne i livet og smale i beina. Vi har skifta farge på buksene så om mamma buksene er anderledes det veit jeg ikke[8D]

Genialt at dere har det da! Men må dere kjøpe selv?[:-]

Helt sikkert, hvis vi velger å bruke en anna enn mammabuksa! MEn jeg har ikke sagt noe på jobb enda, så får nesten forhøre meg litt når det er ute[8D]

Jepp, du får gjøre det[:D]

Skjønner deg veldig godt jeg...var tidlig i gange med mamma buksene mine sist...Men måtte drøye til uke 10 for da begynte alt å bli virkelig ubehagelig...

Denne gangen skal jeg gå til innkjøp av en del "harem"bukser og tights...[8D]I store str...[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Skjønner deg veldig godt jeg...var tidlig i gange med mamma buksene mine sist...Men måtte drøye til uke 10 for da begynte alt å bli virkelig ubehagelig...

Denne gangen skal jeg gå til innkjøp av en del "harem"bukser og tights...[8D]I store str...[:D]

Skulle gjerne helst godt i joggebuksa på jobb jeg, men tror ikke det lar seg gjøre:P

huff i know what you mean
greier ikke å ha igjen knappen i buksen lengre... :(

ORIGINAL: turteldue

huff i know what you mean
greier ikke å ha igjen knappen i buksen lengre... :(

signerer [;)] må finne frem eska med g-tøy gitt

hehe.. Nei har det ikke så gale..
Men flirte godt når jeg leste igjennom teksten din, seg deg for meg[:-][:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

hehe.. Nei har det ikke så gale..
Men flirte godt når jeg leste igjennom teksten din, seg deg for meg[:-][:D]

De er skikkelig deilig skjønner du[;)]

Jeg har kapituler i dag og gått til innkjøp av en hvit mamma bukse i lin i dag. Klarer ikke de stramme buksene mine og jeg kjenner jeg vokser... [&:]

Back
Topp