Jeg takker for meg også…

Grusomt at det skulle bli sånn :sorry: Håper så inderlig det løser seg på beste mulige måte for deg, og at neste spiren sitter så fort du er klar for det og blir værende til termin:Heartpink Ønsker deg/dere massemasse lykke til med fortsettelsen på babydrømmen, og sender både styrkeklemmer og babystøv din vei:love2
 
Grusomt at det skulle bli sånn :sorry: Håper så inderlig det løser seg på beste mulige måte for deg, og at neste spiren sitter så fort du er klar for det og blir værende til termin:Heartpink Ønsker deg/dere massemasse lykke til med fortsettelsen på babydrømmen, og sender både styrkeklemmer og babystøv din vei:love2
Ja ekkelt å gå uvitenhet om hva som kan og kommer til å skje. Men satser på at det løser seg på en bra måte.
Tusen tusen takk❤️
 
Huffamei.. våre historier er så like, bortsett fra at jeg ikke har hatt IVF, og at mine hcg nivåer var høye. Dette er så vondt. Håper vi sees i ny termingruppe asap!! Mange varme klemmer
 
Glede kan fort snu til sorg

Jeg ble innlagt på sykehus natt til tirsdag 19.juli med bekymring om exu, etter besøk på legevakta.

Tok hcg prøve som kun viste 263. Hadde 170 akkurat en uke før.

Hadde helt ekstreme smerter i venstre side, ned i lysken, ut i låret og bak i ryggen. Såpass vondt at jeg kasta opp. Ekstrem sparsom blødning. Som stoppet helt opp etter en times tid.
Det ble tatt ultralyd, og gynekologen kunne se litt væske i livmoren og kunne ikke utelukke exu.
Smertene ga seg etter noen timer. De ble gradvis svakere. Men jeg ble lagt inn med spørsmål om jeg skulle operere, ved at andre leger også skulle ta en titt og gjøre opp sin mening. Tok en ny ultralyd på tirsdag dag, og legen kunne ikke finne noe. Altså de så ikke noe galt, og alt var rolig der nede. Jeg hadde ingen smerter da.
Så de konkluderte med at jeg kunne reise hjem, men komme tilbake så fort jeg fikk slike smerter igjen. De utelukker fortsatt ikke exu. Noe som er veldig skummelt å tenke på.

Skal ta en ny hcg test om en uke for å se om hcg stiger eller synker. Litt rart at ingen fra Hausken sa noe om en eventuell exu.
I tillegg sa gynekologen på ahus at ved innsett har legene en tendens til å sette embryoet for høyt i livmoren:oops:
De hadde hatt 4 tilfeller på et halvt år med exu etter IVF innsett!!
Følte også at innsettet jeg hadde ble litt knotete av legen som satte inn…hun måtte bli irettesatt litt om hvor den skulle settes, men mulig det bare er jeg som syntes det var litt rart innsett. Forrige innsett gikk jo knirkefritt….samboer påpekte også det at han syntes hun knotet litt…

Men nå håper jeg for guds skyld at jeg får en vanlig SA og blør det ut av meg selv, og at neste hcg prøve viser nedgang. Aldeles ikke noe jeg skulle ønske å si, men når ståa er som den er, så jo. Heller en SA enn en exu!

Jeg er knust selvsagt, men dette stopper ikke meg!! Nå blir det nok noen rolige måneder, så fort jeg er ferdig med denne mislykkede graviditeten. Men så, skal det prøves igjen. For gir vi opp? Aldri!!!!

Ønsker dere masse lykke til videre❤️
Og dere som også har mistet eller mister, ikke gi opp! Jeg heier på dere alle❤️
Så trist :sad010 Føler SÅ med deg!!!
 
Huffamei.. våre historier er så like, bortsett fra at jeg ikke har hatt IVF, og at mine hcg nivåer var høye. Dette er så vondt. Håper vi sees i ny termingruppe asap!! Mange varme klemmer
Veldig like! Det håper jeg at vi gjør. Mange klemmer tilbake til deg❤️
 
Back
Topp