Jeg tørr ikke teste.....

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har IKM på lørdag, og OM jeg er gravid skal jeg ha termin ca 15.04.. Ser det er flere har som har satt opp 15. APril som termin, dvs de har fått positiv test..

Jeg kunne nok også testet nå da, men jeg tørr rett og slett ikke.. Denne følelsen på å gå å vente for å finne ut er så god at jeg tror jeg hadde blitt så utrolig lei meg om jge hadde testet negativt nå, noe som er høyt sannsynlig så tidlig i svangerskapet.. Jeg vil holde på denne gode følelsen lengst mulig!! Tørr sikkert ikke teste på IKM dagen heller jeg...

Jeg vet hvordan du har det. Jeg var fast bestemt på å snikteste denne gangen, for det gjør bare for vondt når den er negativ. Jeg ventet til IKM OG testet negativt -det var skuffelse. Men jammen ble den ikke postitiv dagen etter

Lykke til, skal krysse fingrene for deg :D

jeg vet nok ikke helt åssen du har det, men skal krysse fingrene for deg også håpe på positiv test :) lykke til:)

Jeg er akkurat sånn som deg.. Og jeg tok en sniktest i dag, og den var negativ :( Men har fortsatt håp ;) Ikm også på lørdag, og det er jo enda 4 dager igjen.. Siste svangerskap testet jeg negativ to dager før, og og positiv dagen etter. Altså en dag før IKM.

Jeg testet negativt helt til uke 5+3 sist gang, så jeg har dårlig erfaring med å få negati test når man føler seg så sikker... Godt å høre at flere har det sånn som meg da, følte meg litt "unormal" her en stund, da flere kunne fortelle om graviditeten i uke 3 o.l .... hihi..

Jeg har IKM på mandag... Og da termin 18.04... Tør ikke teste for tidlig jeg heller, er så redd for å få negativ. Fordi jeg kjenner jo selvfølgelig det ene symptomet etter det andre dukker opp. Så jeg vil også bare nyte disse 'fantastiske' mensmurringene, halsbrannen osv.. Helt til testen(e) røper sitt svar! Uansett, lykke til. Så håper vi at vi blir her inne vi også etter hvert! ;-)

Back
Topp