Jeg syns

jentungen79

Glad i forumet
tida går altfor fort  i morra er lillegutt 5 mnd alt, og jeg skal tilbake på jobb om bare 2 mnd.... Han vokser og blir så fort stor, vil ha baby lenger.... 

Tiden går veldig fort ja! Jenta her er straks seks mnder. Skjønner ikke hvor tiden blir av! Heldigvis skal jeg ikke å begynne å jobbe igjen før i slutten av juli, men det går jammen meg veldig fort til da.

Tiden går fort ja!! Men må innrømme at jeg tar meg i glede meg over at han ikke er baby-baby lengre... Han har rett og slett blitt et lite menneske <3 Men det er godt mulig jeg tenker sånn fordi jeg vet at han ikke blir sistemann, mulig jeg har lyst på baby lengre når jeg sitter med sistemann :)

Lambi`83 skrev:
Tiden går fort ja!! Men må innrømme at jeg tar meg i glede meg over at han ikke er baby-baby lengre... Han har rett og slett blitt et lite menneske <3 Men det er godt mulig jeg tenker sånn fordi jeg vet at han ikke blir sistemann, mulig jeg har lyst på baby lengre når jeg sitter med sistemann :)

Her er det mest sansyneligvis siste, så er nok derfor jeg føler sånn....

Mest sannsynlig siste baby her i huset også (i alle fall på maange tiår-hehe), men jeg er også glad for at hun ikke er heelt baby-baby (4,5 mnd). Jeg gleder meg til hun begynner å leke litt mer for seg selv, til dagene blir enda mer forutsigbare (Vi har lite rutiner) og til vi føler oss mer komfortable med å bruke barnevakt på henne. 

Når det er sagt så nyyyter jeg babytiden så godt jeg bare kan i og med vi nok ikke skal ha flere:)

Tiden flyr!! Rart å tenke på at han snart er 1/2 år!! Jeg syns riktignok det er fint at den første babytiden er over. Gleder meg til han kan gå og snakke. Men det skjer jo så mye gøy nå også - utviklingen går jo så rasende fort at man ser forskjell fra dag til dag.

Dette er min siste, og jeg er ganske glad for at jeg ikke skal ha babytiden om igjen... Kommer ikke til å savne kolikken, all bæringen, amming midt på natten, gråt man ikke forstår... Nei, det er godt når han har blitt så stor som nå, og så blir det jo bare bedre og bedre!!

Tida går veldig fort. Men jeg synes det er greit og. Ser på tuppa på 2, og det er mye kos og lek i alle aldre. Hver alder sin sjarm, men takk og lov for at de ikke er "stuck" i en alder. Men den babyhudlukta og pludringa er deilig!

Tiden går så fort ja, at jeg har bestemt meg for å utvide permisjonen slik at jeg er hjemme ut året.  Men dette er mitt siste barn, så føler jeg må utnytte babytiden så godt jeg kan mens jeg har sjans. Samtidig føler jeg at jeg har fått et bonusår med mine to eldste barn. Det å kunne være her når de kommer hjem fra skolen er fantastisk :) 

Jeg syns det er veldig greit at tiden går fort, for jeg er ikke glad i den første tiden.
Jeg syns det er mer gøy når man får kontakt med ungen og får respons.

er så enig med deg! tiden går alt for fort!! MÅ man tilbake til jobb fordi om man ikke får foreldrepenger? eller velger du det selv?

Back
Topp