Jeg syns dette er så raaaaart.........

Bounty

Elsker forumet
At jeg er gravid igjen!!!! Klarer ikke helt å ta det innover meg tror jeg. Er veldig annerledes fra forrige gang, da hadde vi prøvd i halvannet år og var helt overlykkelige. Nå er det litt mer "oooiii". Ikke misforstå, vi ønsker oss mange barn vi, dette er den største gaven vi kunne fått og jeg kan ikke fatte hvor heldige vi er som skal få gjøre dette en gang til! Men vi er kanskje litt gladredde da, har ei jente som sover veldig dårlig.. Om nettene når jeg bruker flere timer på å få henne til å sove enn vi faktisk sover tenker jeg hvordan i all verden skal jeg ha tid til 2?!?!?!?
Får dårlig samvittighet for disse tankene også for jeg er så utrolig takknemlig, og trenger kanskje bare litt tid til å summe meg......... hmmmmmm........

jeg forstår godt hva du mener!! jeg er veldig glad jeg er gravid,men var jo ikke helt planlagt,med tanke på at jeg ikke har fast jobb,jeg er kvalm 24/7(forrige gan varte det helt til termin)og jeg har en liten en på snart 1 år,som krever myyyyye oppmerksomhet!
Men det kommer nok til å gå bra:)

Ja selvfølgelig går det bra! Det går kjempebra! [;)]
Jeg er bare liksom ikke helt der hvor jeg tar magebilder og tenker over hva vi skal kjøpe. Så jeg føler det er urettferdig overfor denne lille spira liksom...... Men det går seg nok til! :) Når jeg sa til mannen at jeg var gravid sa han liksom "jaja, double drama..." off... Godt det er en som forstår da! :)

Back
Topp