Jeg syns det hadde vært kjekt...

~Blikk~

Elsker forumet
...hvis en del av trådene vi har som ligger under viktige tråder hadde en oversikt i HI med alle svarene, som f.eks. hvor vi kommer fra, fødested ol. Da er det lett å finne ut hvem som bor i nærheten f.eks. Jeg håper nemlig på treff etterhvertOgså er jeg storfan av ryddig og oversikteligne ting, hehe.

Kunne ikke sagt det bedre selv

Frøken Muffin skrev:
...hvis en del av trådene vi har som ligger under viktige tråder hadde en oversikt i HI med alle svarene, som f.eks. hvor vi kommer fra, fødested ol. Da er det lett å finne ut hvem som bor i nærheten f.eks. Jeg håper nemlig på treff etterhvertOgså er jeg storfan av ryddig og oversikteligne ting, hehe.

Word!

Mulig jeg er i ekstremt tidlig ammetåke, men aaaaner ikke hva du prater om *knis* Er det noe jeg bør gjøre? 

hadde våre moro å lage ei liste med sjukehus og namn under... No enda det jo berre med at ein ikkje orka å lese igjennom alle..

Nåken som vil lage liste, eller skal eg prøve meg?? 

Så det er snakk om en egen liste som samler flere av de andre, og at DEN lista igjen havner under viktige tråder? 

Den får i såfall noen andre ta hehe 

Kanskje lage en tråd med alle fylkene i hovedpost, så kan dere gravide damene skrive dere på under hvilket fylke dere tilhører? 

Blir litt mye kluss om vi skulle tatt ALLE byene, er som sagt en del byer i selv bittelille Norge
Bare en idè altså, dere gjør selvfølgelig som dere vil. Og vil dere at jeg skal ordne det, så er det bare å skrike ut.

Moderator 1 skrev:
Kanskje lage en tråd med alle fylkene i hovedpost, så kan dere gravide damene skrive dere på under hvilket fylke dere tilhører? 

Blir litt mye kluss om vi skulle tatt ALLE byene, er som sagt en del byer i selv bittelille Norge
Bare en idè altså, dere gjør selvfølgelig som dere vil. Og vil dere at jeg skal ordne det, så er det bare å skrike ut.

Ja, var det jeg tenkte. alle byene kan fort bli litt vel mye for vimsete gravideHar du lyst, har du veldig lov!!!
Tenkte det samme med fødested, vi har en tråd om det, så kan egentlig bare oppdatere den i HI hvis den som har laga tråden har lyst (husker ikke hvem det er), hvis ikke kan jeg sikkert fikse det... Jeg sitter nå bare her for tia...

Hva er HI?

Rugekasse skrev:
Hva er HI?

Hovedinnlegg (det første innlegget i tråden)

om du muffin vil ta eine lista, so kan eg sette sammen den andre? 

Ahaaaa, da er hele innlegget ditt plutselig logisk! Skjønte virkelig ikke en pøkk ista :P

Back
Topp