Jeg syns det er no dritt at alle føder i hytt å vær

Vand

Forumet er livet
For da glemmer de tydeligvis bv! [:(]

(nekter å vise forståelse for flere barn, mangel på nattesøvn, amming osv osv!!)

Har jo ikke sett bublizz, kathmor, tauza, ebeth osv osv siden de fikk nr to! [>:] Og snart mister vi vel sånja og ninnimamma også! [>:]

Ja, de glemte ikke BV forrige gang, hvorfro nå???[>:][>:][>:]

Meg blir dere nok ikke kvitt.. Så etterhvert blir du lei babyprat, ammespørsmål og babybilder!!![8D][8D]

Nå drar K på sjøen en tur.. Da kommer jeg sterkt tilbake. [:D]

ORIGINAL: sånja

Meg blir dere nok ikke kvitt.. Så etterhvert blir du lei babyprat, ammespørsmål og babybilder!!![8D][8D]

Jeg er allerede lei av babyprat osv osv, men jeg skal holde ut hvis du blir værende! [:D]

pssst...Jeg er her innimellom selv om jeg har fått nr 2 [;)]

Spørs vel heller neste år når jobben kommer på toppen [:)]

ORIGINAL: TauZa

Åja, så det er MANNEN som holder deg borte herfra! [>:][8D][8D][8D]

Det forklarer nok også en del for kathmors del[8D]

*guilty as charged*

Her har jo jeg til og med en mann på kveldene(!!!!!) + en liten baby så plutselig fikk jeg jo et liv! [8D] *men tar seg selv i nakken*...

ORIGINAL: Magda Green

pssst...Jeg er her innimellom selv om jeg har fått nr 2 [;)]

Spørs vel heller neste år når jobben kommer på toppen [:)]

FLINK JENTE!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Jeg er allerede lei av babyprat osv osv, men jeg skal holde ut hvis du blir værende! [:D]

Syns ikke det er sååå mye babyprat her da..
Men en plass må jeg prate om graviditet og mage siden jeg egentlig ikke har meldt meg inn i nytt terminforum..[8D]

Snart blir det oppussing og interiørprat når jeg kan fortsette oppussingen!!!![:D]

,,Men en plass må jeg prate om graviditet og mage siden jeg egentlig ikke har meldt meg inn i nytt terminforum..[8D]

Snart blir det oppussing og interiørprat når jeg kan fortsette oppussingen!!!![:D]

Hahhahaha, det er fordi du er GRAVID!!!!!,

Men skjønne du, helt i orden! [:D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

*godt å være savnet*[:'(][:'(][&o][8D]

ORIGINAL: TauZa

Åja, så det er MANNEN som holder deg borte herfra! [>:][8D][8D][8D]

Det forklarer nok også en del for kathmors del[8D]

det er litt av grunnen.. men også det at behovet for voksenkontakt er større når han er borte. NÅr jeg sitter på bv på kvelden får jeg vertfall en følelse av å ha voksenkontakt[:D]

Back
Topp