Jeg syns det er litt rart *ang missme*

Vand

Forumet er livet
at hun har født........ jeg syns hun var den evige gravide og plutselig så er hun ikke det lenger[8|][8D]

Haha.. Takk for den...[8D][8D] Jeg var vel litt vel utålmodig kanskje??[8D][8D]

Men må bare få sagt hvor deilig det er å være seg selv igjen!!![:D] Jeg skal virkelig aldri ha flere barn altså...[8D]

det er faktisk sant[8D] missme var kjempe lenge gravid altså, slik føles det hihih[:D] fikk vi vite det veldig tidlig? husker ikke....

Men samme tenker jeg med TAuza... og Ninnimamma egentlig og...

ORIGINAL: *MissMe*

Haha.. Takk for den...[8D][8D] Jeg var vel litt vel utålmodig kanskje??[8D][8D]

Men må bare få sagt hvor deilig det er å være seg selv igjen!!![:D] Jeg skal virkelig aldri ha flere barn altså...[8D]

Du kommer til å få en gutt om 3 år[;)]

hahaha HELT ENIG, følte jeg var EXPRESS gravid og at MissME var gravid leeeeeeenge! Sikkert fordi hun var klar til å føde så lenge [8D][8D]

ORIGINAL: KathMor

hahaha HELT ENIG, følte jeg var EXPRESS gravid og at MissME var gravid leeeeeeenge! Sikkert fordi hun var klar til å føde så lenge [8D][8D]

er nok noe i det jah! [:D]

Hehe.. Typisk at ho som ikke venta på fødsel før termin faktisk får lenge før termin...[8D][8D]
Og jeg som vaaaar såååå leeeeiii da...[8D]

Men begge snuppene begynte sin ankomst på termindagene!![8D][8D]

Og en gutt om 3 år?? Erru gaaaal????[>:][:o][8D]

Foreslo at mannen kunne kutte snabelen sin, men det ville han ikke...[8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Typisk at ho som ikke venta på fødsel før termin faktisk får lenge før termin...[8D][8D]
Og jeg som vaaaar såååå leeeeiii da...[8D]

Men begge snuppene begynte sin ankomst på termindagene!![8D][8D]

Og en gutt om 3 år?? Erru gaaaal????[>:][:o][8D]

Foreslo at mannen kunne kutte snabelen sin, men det ville han ikke...[8D][8D]

Bare vent! [8D] Kathmor skulle heller ikke bli gravid igjen med det samme[8D][8D][8D]

Back
Topp