jeg syneste Caroline

tojenter

Forumet er livet
sovner tidligere og tidligere for hver kveld som går[;)] i begynnelsen fikk hun siste måltide mellom 24.00 og 00.30... og no er det mellom 22.00 og 22.30... men sover helt til  rundt 06.00 likevel

Så deilig da! Har du gjort noe spesielt? Sebastian legger seg rundt 2400

ORIGINAL: ainakor79

sovner tidligere og tidligere for hver kveld som går[;)] i begynnelsen fikk hun siste måltide mellom 24.00 og 00.30... og no er det mellom 22.00 og 22.30... men sover helt til  rundt 06.00 likevel

hvordan får du det til??? her er det kvell i tålltia... og på an igjen flere ganger om natta

hun har sovet hele natten siden hun ble født[;)] ( hat hatt 4 eller 5 ganger hun hat våknet for mat på natta)... gjør ikke noe spes... hun bare er slik[:D]

ORIGINAL: ainakor79

hun har sovet hele natten siden hun ble født[;)] ( hat hatt 4 eller 5 ganger hun hat våknet for mat på natta)... gjør ikke noe spes... hun bare er slik[:D]

Hadde håpet på en sånn unge jeg også..siden jeg var sånn når jeg var liten. Men denne karen likner på pappa'n gitt...seeeeeine kvelder.[;)] Begynt å spise oftere på natta og nå..før kunne han sove 5-6 timer i strekk..nå er det 3-4 t..MAX 5t [:'(]

Sebastian sover hele natta etter at jeg rulla inn puppen[:)]

Back
Topp