Jeg synes virkelig enkelte burde

Mrs Williams

Glad i forumet
slutte å gnelle om at Linni M tok keiser snitt!

Er det mulig! Et barn er født og hurra for det!

PS: Er keisersnitt noe og trakte etter egentlig? Ikke F om jeg vil at noen skal skjære i meg om jeg ikke må!

Helt enig Mrs.Williams - man skal være gla på Linnis vegne og ikke fanden om noen får ta KS på meg altså!!!!

Enig med deg,det der er det absolutt ingen andre  som ha noe med!

Har tatt ks 2 gang.. Syns egentlig det va helt greit [:D]

Helt usmakelig!! Og gjenspeiler desverre bare hvordan mange brukere i BV tenker

Er vel et fett om hun tok ks vel? Hva i alle dager har vi med det å gjøre?

Fatter ikke jeg..

Helt enig!

Hun har fått en frisk og flott gutt!
DET er viktigst!

Hvordan han kom til verden er en privatsak.

Og det at folk tar ks for å slippe en vond fødsel må være noe av det teiteste og mest uvitne jeg har hørt idag.
Ks er jo så digg det da? Bare luksus og smertefritt?

dama har fått en sønn og hvordan han kom er det vel ingen som har noe med?
Hva vet vel vi om hennes grunner til KS?
Syns heller ikke folk burde være så negative til KS, det er faktisk noen som sitter her som godt kunne tenkt seg å føde normalt, men ikke fikk muligheten til det, er ikke kult å lese "Aldri om noen skal få skjære i meg" osv[:'(] Det er ikke sikkert Linni traktet etter KS, men at hun ikke hadde noe valg?
BRUK HUE!!!!

Vil ikkje si at det e helt smertefritt,akkurat.. Du får jo ondt i såret når bedøvelsen/narkosen går ut av kroppen..[&:] Fikk smertestillanes hver 6.time de to første døgnan etter siste ks..

ORIGINAL: zarafina

Syns heller ikke folk burde være så negative til KS, det er faktisk noen som sitter her som godt kunne tenkt seg å føde normalt, men ikke fikk muligheten til det, er ikke kult å lese "Aldri om noen skal få skjære i meg" osv[:'(] Det er ikke sikkert Linni traktet etter KS, men at hun ikke hadde noe valg?
BRUK HUE!!!!

Æ fikk sv.skapsforgiftning m begge,så hadde ikkje no valg..

E måtte ta ks. Å dei som gjør de får å slippe smerte ja dem har tabba se ut, e sleit i flere uke e me å være svimmel, vondt i arret vist e snudde me for fort å kunne ikkje løfte de e ville. E følte e ikkje klarte en dritt aleine å måtte ha hjelp til alt.

Neij de e nokk en privatsak som ho eineste har nokke me å gjøre. Han e frisk å fin å de e vell de som spilla nokke rolle:D

*Med fare for å skryte her* JEg hadde absolutt ingen smerter av noe som helst sort. Fikk spinal bedøvelse , så ble ikke kvalm engang. MEn så hadde ikke jeg noe valg heller da. Ble kjørt i hui og hast på operasjons stua. Selv synes jeg ikke at det skulle vært mulig å velge seg KS. Noe som det i teorien ikke er, men vet at praksis er en helt annen sak.

Synes ikke det skulle vært nevnt hvordan babyen kom til, synes heller ikke det er noe interesant at hu har fått, skjønner godt at media ahadde null interesse.

BRUK HUE!!!!

ja[:(] og nestegang får jeg nok heller ikke føde vaginalt [:(]  har bekken i en trang utgave, og har gener for store barn.. [:(] det sårer veldig at folk skal være så ufatellig negative til oss som må ta ks. jeg vet at jeg ikke ga min sønn den optimale starten på livet, og det sliter på!

For min del er det vel mer det at hun forteller forskjellige historier til hvert media hun snakker med som irriterer.. At hun tok KS er jo 100% hennes valg, men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan stå for valget sitt, isteden for å lyge om det.. Men når man ser hvor dømmende mange her inne er, så skjønner man kanskje at hun ikke tør innrømme at hun ville ha ks..

ORIGINAL: IshavsPia

BRUK HUE!!!!

Æ fikk sv.skapsforgiftning m begge,så hadde ikkje no valg..

Jeg fordømmer ikke keisersnitt, om man må ta det av ulike grunner er det kjempefint at ks er løsningen. Ellers hadde det vært mange tragiske skjebner der ute.

Jeg liker Linni jeg[:)]

Har lest bloggen hennes en stund, og hun gir mye av seg selv der.
Tror ikke hun hadde sakt at bekkenet var for smalt for å ha en unnskyldning for ks.

ORIGINAL: StinkiStini2

Helt enig!

Hun har fått en frisk og flott gutt!
DET er viktigst!

Hvordan han kom til verden er en privatsak.

Og det at folk tar ks for å slippe en vond fødsel må være noe av det teiteste og mest uvitne jeg har hørt idag.
Ks er jo så digg det da? Bare luksus og smertefritt?

Nå har ikke jeg sagt en dritt om Linni who the fuck is she, men om du ikke tror det finnes de som velger keisersnitt for å slippe en vond fødsel, vel, da er du uopplyst. Til din opplysning så finnes det de som velger keisersnitt f.eks. fordi de ikke vil bli inkontinente når de blir litt eldre. [:-] Kryr nok ikke av dem her til lands, for så lett er det ikke å få KS her, men ta en tur til andre land så skal du nok få se. [8D]

Så vil jeg bare si igjen, at jeg driter i hvordan ungen til denne d-kjendisen kom til verden og kunne ikke brydd meg mindre.

ORIGINAL: Mrs Williams

slutte å gnelle om at Linni M tok keiser snitt!

Er det mulig! Et barn er født og hurra for det!

PS: Er keisersnitt noe og trakte etter egentlig? Ikke F om jeg vil at noen skal skjære i meg om jeg ikke må!

Syns du gneller litt selv med den utalelsen eg

ORIGINAL: 3xS

BRUK HUE!!!!

ja[:(] og nestegang får jeg nok heller ikke føde vaginalt [:(]  har bekken i en trang utgave, og har gener for store barn.. [:(] det sårer veldig at folk skal være så ufatellig negative til oss som må ta ks. jeg vet at jeg ikke ga min sønn den optimale starten på livet, og det sliter på!

Det er vel ingen som henger ut, og snakker nedsettende om, de som ikke har noe valg. De som hetses er vel de, for de finnes, som tror de slipper så lett unna med KS. I noen tilfeller er det nok slik, men vil tro flertallet av KS ikke er noen dans på roser i ettertid. Vil også tro flertallet av de som har måttet ta KS helst ville født naturlig om de hadde hatt muligheten.

Ja stakkars Linni.. Må være snille!!![:D]

ORIGINAL: Mowa

ORIGINAL: IshavsPia

Har tatt ks 2 gang.. Syns egentlig det va helt greit [:D]
Samme her....men jeg fikk ikke bestemme det selv heller da.

Ikkje æ heller...

Back
Topp