Jeg svimte av på jobben idag :(

MiO04

Glad i forumet
Jeg vet enda ikke hva årsaken var. Jeg følte meg plutselig dårlig og måte ligge litt. Etter noen minutter følte jeg at eg ble kvalm så stå jeg opp for å gå på toalettet og kaste opp, men da ble jeg svimmel og falt tilbake på sofaen. Etter 2 min kom jeg tilbake til bevisstheten.
Jeg kan ikke finne forklaring på hvorfor det skjedde, men tror at blodtrykket mitt hadde synket, kanskje :/

Huff. Du får ta det med ro og som alle sikkert sier til deg. Spis og drikk nok, kanskje bestille deg en legetime?
God bedring

Huff. Så ekkelt da! Det er et beskjed om noe fra kroppen. Sikkert greit å ta en legetime, og finne ut hva du bør gjøre :) Lykke til!

Jeg har svimt av på jobben noen ganger i svangerskapet. Mest sansyndlighet er det veskemangel.. ( det hadde jeg ihvertfall, selv om jeg drikker MYE )
Men det kan faktisk også være blodtrykk / Blodprosenten.. Så å sjekke seg er ikke så dumt :) Lykke til..

Huff, så ekkelt. Det kan være blodtrykket, men ville nok tatt en tur til legen for å sjekke :)

Jeg hadde blodtrykksfall på søndags kveld. Ble plutselig skikkelig svimmel, gikk på do og spydde og måtte bare legge meg ned. Fikk sjekket det hos jm i går på kontrollen jeg var på og hun bekreftet det.

Back
Topp