Jeg sto!!!!!!!!!!!!

mkrago

Elsker forumet
Fy farao endelig har jeg bestått oppkjøring. Klarte det med minst mulig margin før jeg fyller 32, har bursdag i morgen. Verdens beste bursdagsgave. Mitt 3 forsøk, de 2 forrige ble sabotert av den ekstreme svangerskapskvalmen jeg hadde første 6mnd.
 
Fy farao endelig har jeg bestått oppkjøring. Klarte det med minst mulig margin før jeg fyller 32, har bursdag i morgen. Verdens beste bursdagsgave. Mitt 3 forsøk, de 2 forrige ble sabotert av den ekstreme svangerskapskvalmen jeg hadde første 6mnd.

Gratulerer så mye! !!! :):):) det er jo en fantastisk frihet du nå får hihi :)
Ønsker deg gratulerer med dagen på forskudd også hihi <3
 
Fantastisk deilig!!! Gratulerer!!!
 
Gratulerer så mye! !!! :):):) det er jo en fantastisk frihet du nå får hihi :)
Ønsker deg gratulerer med dagen på forskudd også hihi <3

Blir en litt annen permisjon denne gangen. Med storebror var jeg avhengig av bussen som går 1 gang i timen og en unge som hatet vogn. Gleder meg til å kunne bruke bæresele mer og gå på tur litt lenger unna enn rundt blokka.
 
Fy farao endelig har jeg bestått oppkjøring. Klarte det med minst mulig margin før jeg fyller 32, har bursdag i morgen. Verdens beste bursdagsgave. Mitt 3 forsøk, de 2 forrige ble sabotert av den ekstreme svangerskapskvalmen jeg hadde første 6mnd.

Hipp hurra! :D gratulerer så mye med lappen og med bursdagen i morgen ;)
 
Blir en litt annen permisjon denne gangen. Med storebror var jeg avhengig av bussen som går 1 gang i timen og en unge som hatet vogn. Gleder meg til å kunne bruke bæresele mer og gå på tur litt lenger unna enn rundt blokka.

Det skjønner jeg :)
 
Gratulerer så mye med lappen!
Og bursdag i morgen :)
 
Fy farao endelig har jeg bestått oppkjøring. Klarte det med minst mulig margin før jeg fyller 32, har bursdag i morgen. Verdens beste bursdagsgave. Mitt 3 forsøk, de 2 forrige ble sabotert av den ekstreme svangerskapskvalmen jeg hadde første 6mnd.
Sweet! Jeg fikk lappen for 2 mnd siden, har ikke turt å kjøre siden...!:p
 
Hipp hurra for lappen! Det er deilig det :) og grattis med 32 i morgen :) jeg blir 32 i slutten av mai ;)
 
Gratulerer så mye :) har ikke tatt lappen enda jeg heller så håper jeg kan få ut fingeren og fulgt ditt eksempel :)
 
Fy farao endelig har jeg bestått oppkjøring. Klarte det med minst mulig margin før jeg fyller 32, har bursdag i morgen. Verdens beste bursdagsgave. Mitt 3 forsøk, de 2 forrige ble sabotert av den ekstreme svangerskapskvalmen jeg hadde første 6mnd.
Gratulerer!! Beste følelsen i verden og det jeg er mest stolt av:D hahaha
 
Gratulerer så mye :) har ikke tatt lappen enda jeg heller så håper jeg kan få ut fingeren og fulgt ditt eksempel :)

Etter å ha klart meg i nesten 2,5 år med barn og bo et sted med elendig bussforbindelser så skal det bli ufattelig deilig å kunne komme meg ut av huset på egenhånd
 
Back
Topp