Jeg stelte August i dag, og oppdaget en hevelse

Regan

Forumet er livet
over tissen hans, liksom heeeeelt nede på magen.
Ringte legevakten og måtte komme med en gang.

Så han har fått tarmbrokk...[&:]
Så nå har han vannbrokk på venstre siden, og tarmbrokk på høyre[:-][&:]

Men det har ingen relasjoner til smertene han har hatt siden Onsdag. Det er nok bare vanlig knip sa han...

Så vi skal til kirurgisk nå til uken.
Men det helt vanlig å ha brokk når man er baby, det er smertefritt og de merker ikke så mye til det, men må sjekke at det ikke blir blått og at han skriker uten pause over lengre tid...

Huff a meg, staakkrs liten... Hva gjjør man med sånt? Godt å høre at de ikke har så vondt da, men hvordan får man det??

GOD BEDRING AUGUST, KLEM FRA OLE LEANDER[:D][:D]

uff da, men som du sier så er det helt smertefritt. Oliver har oxo vannbrokk i pungen, så lenge legen forsikret meg om at det ikke var smertefullt så falt jeg til ro med det.

Men flott at de sender deg til kirurgisk for å sjekke det yterligere

uff stakka August. Men bra at han ikke har vondt da, og at det blir sjekket ut...

uff da.. god bedring til august.. ikke kjekt med brokk
Odin har navlebrokk.. Skal ikke brokken bli blå?? navlebrokken hans er litt blå!!! Men vi fikk ikke noe beskjed om dette... [&o] Fikk beskjed om at det enten går over av seg selv eller må operere når han er over 2 år..  Og så lenge han ikke var plaget så var alt greit..

ORIGINAL: mollapus123

uff da.. god bedring til august.. ikke kjekt med brokk
Odin har navlebrokk.. Skal ikke brokken bli blå?? navlebrokken hans er litt blå!!! Men vi fikk ikke noe beskjed om dette... [&o] Fikk beskjed om at det enten går over av seg selv eller må operere når han er over 2 år..  Og så lenge han ikke var plaget så var alt greit..

Jeg fikk beskjed nede på kirurgisk da jeg var der med vannbrokken, at jeg måtte komme direkte ned til Poliklinikken om det ble blått![:-]

Så jeg syns det var blått hele tiden jeg[8|] men de viste meg HVOR blått det skulle være, og du ser det når det er blått!!!

ORIGINAL: CogJ

stakkers gutten din regan.. bra det er smertefritt da[8|]
håper han blir fort bra[:)]

Jada[:)] 
Han har det supert han, utenom mageknip da... [8D][X(]
Men det er helt ufarlig, men syns bare det var sånn typisk stakkars gutten liksom...!![:D] Huuuff altsååå....
Men broremannen din slapp å operere?

Stakkars liten August da [&:]
Hvor mange brokker finnes det da???
Birk hadde visst navlebrokk på 6-ukersen, men de sa det ikke gjorde noe???

Bra dere blir fulgt opp da [;)]

Ja, det gjør så mye nei... Bare det ikke blir ømt og vondt og at de viser ubehag.

Huff... navlebrokk!? Hva er det for noe da??

Uffda, stakkars..![:(]
Milla har navlebrokk, men den har nesten gitt seg nå faktisk.
Fikk òg beskjed om at det ikke skulle være vondt, men skulle være obs på langvarig skriking og om det ble rødt og hissig.

ORIGINAL: Nichja

Fikk òg beskjed om at det ikke skulle være vondt, men skulle være obs på langvarig skriking og om det ble rødt og hissig.

Ja, samme beskjed...!

Han har ikke hatt vondt tror jeg enda![:-]
Ikke så godt å vite når han har grått seg hysterisk hver dag nå, men han sa at når han tok på brokken så laget han ikke en mine[:)]

Håper han slipper operasjon altså.... huff...
Den vannbrokken tror jeg er gått vekk ja.

Stakkars Milla jenta!!

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: Nichja

Ja, samme beskjed...!

Han har ikke hatt vondt tror jeg enda![:-]
Ikke så godt å vite når han har grått seg hysterisk hver dag nå, men han sa at når han tok på brokken så laget han ikke en mine[:)]

Håper han slipper operasjon altså.... huff...
Den vannbrokken tror jeg er gått vekk ja.

Stakkars Milla jenta!!

Det går fint med henne asså. Ser nesten ikke brokken lenger, men tidligere sto den laaangt ut når hun skrek, eller spente kroppen..
Den vistes òg når hun var avslappet, slenger inn bilde så du kan se:

Ikke så lett å se, men den stakk voldsomt ut når hun strakk på seg!

uffe,stakkars lille[&:]

Min og hadde vannbrokk når han var født,men dagen etterpå var den vist borte.
Jeg tenkte jo litt når jeg såg han nedi der,for det ser jo litt hm,stort ut for en sånn liten gutt [:D]

Håper han blir fort bra! [:)]

guten min og hadde sånn vannbrokk i pungen når me var på sånn 6uker kontroll men legen sa d gikk som regel vekk av seg sjølv og at d ikkje var vondt..

ORIGINAL: katrine1983

guten min og hadde sånn vannbrokk i pungen når me var på sånn 6uker kontroll men legen sa d gikk som regel vekk av seg sjølv og at d ikkje var vondt..

Ja, va det de sa til meg og... den fikk han da han var ca 6 uker han og.
Også tarmbrokk itillegg nå da... Men vet ikke om de MÅ operere tarmbrokk....[8|]
Vannbrokken er gått så og si bort igjen, og det pleier de å gjøre og... Men vet ikke med tarmbrokk...

Back
Topp