Jeg starter - så hiv dere på :-) *Magebilder*

En tråd i 'Desember 2013' startet av Hope, 12 Jun 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Septembergull86 Andre møte med forumet

ImageUploadedByBV Forum1371276524.934561.jpg Uke 14+1

Vedlagte filer:

2. Bkno0983562 SoonMom2

Kjenner jeg blir misunnelig... Jeg er 15 uker i dag og magen har ikke forandret seg en millimeter. Selv om det er 2. gang... Synd ordinær ul er flere uker unna.
    . Gratulerer med flotte mager, ladies!!

3. Bolli91 Flørter med forumet

ImageUploadedByBV Forum1371295681.974622.jpg

Her er jeg 14+5 ca :) blir vanskeligere og vanskeligere å skjule og å finne klær :) men det er såå koselig! :)

4. Hope Hope

hihi, for en søøøøøt mage du har fått:) Skikkelig strutt fra å være så tidlig, og den er kommet godt opp :)

5. Hope Hope

v
    så fint med mage! Ja jeg sliter akkurat med det samme! i dag skulle jeg ta på meg sommershorts, endte opp med at jeg måtte ta bukse, får ikke knappen i nærheten av lukket! hehe, men sånn her skal vi ha det til uti desember, så er bare å bli vant til det:)

• Liker Liker x 1
  6. daydreamer Glad i forumet

Ja det er greit å kunne skjule det til det blir offisielt :) nå har vi akkurat fortalt familien i går, var sååå koselig :D

hihi, må smile av han kompisen din, et sånt typisk guttesvar når han ikke helt vet hva som blir riktig å si ;) hoho, litt søtt da :)

Jeg syns jeg så vidt har kjent noen ørsmå bevegelser et par ganger nå, herlig, men det er så fjørlett enda, blir deilig når de blir tydelige små spark :) kjente det tidlig sist også, så nå er det nok bare dager til jeg kjenner det mer tydelig :D Gleder meg til å kjenne spark og se magen vokse, blir så herlig!! :)

7. ~Heijdii~ Lever livet ! VIP

Har bare oven i fra nå :p

Vedlagte filer:

8. Septembergull86 Andre møte med forumet

Ja den har begynt å bli stor. Sånn var den ikke før uke 20 eller noe forige gang:) Moro. Begynt å kjenne bevegelser også nå:p

9. ~lilletrille~ Forelsket i forumet

Enig! Har nesten ikkje mage til å være 2 gangs! Og er 16+4... Men den kommer vel tidsnok ;)

10. Darlima Flørter med forumet

Så fine mager. Blir litt sjalu.. Vil også ha mage :) 16 uker, ikke noe å ta bilde av... ;)

• Liker Liker x 1
  11. Hope Hope

h
    Åhhh kor heldig du e! Jeg kjenner ikke noen ting:D Håper dagene fremover gir oss noen tegn:)
    Hvordan kjenner du det ?

12. Septembergull86 Andre møte med forumet

Som små dunk på innsiden av magen:) Bobler som sprekker liksom. Deilig:) Kommer nok snart hos deg også:) Spennende:):)

• Liker Liker x 1
  13. daydreamer Glad i forumet

Her er magen min så langt, ikke så alt for mye å skryte av ennå, men synes det har kommet en tydelig babykul nederst :D Det er nok ikke lenge før den spretter fram skikkelig, siden det er fjerdemann :D :)

Er akkuart 14 uker på vei imorra :) _MG_1366.jpg

14. *Mayen* Forelsket i forumet

Så søte små mager :)
    Jeg ser ut som jeg er laaangt på vei , så jeg tør ikke legge ut bilde haha

Sent from my GT-I9100

15. ~lilletrille~ Forelsket i forumet

Samma her! :)

16. Lillingen Flørter med forumet

Dette er min mage :) trekker inn magen. Første bildet jeg har tatt :)

Vedlagte filer:

17. Hope Hope

Haha, sånn ser min ut også når jeg trekker magen inn:) kjempefin! tenk at der svømmer den!:)

18. Hope Hope

IMG_0675.JPG

Herregud, skulle fått sjokk når jeg tok bilde i kveld og sammenlignet med sist gang. Her har det flyttet godt på seg! Tror jeg vokser fooort, blir vel enorm. Jaja. Er veldig normal i matveien, så det har ikke noe med det å gjøre hvertfall;p

19. Krysén Forelsket i forumet

Her synes livmora mi :D Når jeg ligger på rygg så popper den opp, men den synes ikke så godt når jeg står... Gleder meg til det blir mer synlig, men allikevel veldig morsomt å ligge på rygg å kjenne livmora som en ballong i magen min.

20. Idamor87 Betatt av forumet

ImageUploadedByBV Forum1371996003.642151.jpg
    13+3.
    Magen var ca helt flat 12+6, over natta ploppa den ut og kulen sto rett ut 13+0! Haha ;)
    Ble fort stor forrige gang også:)

• Liker Liker x 1

Del denne siden