Jeg starter - så hiv dere på :-) *Magebilder*

Hope

Hope
Nå begynner det å skje ting rundt magen min, er 15 + 5 i dag:)
Merker ikke noe til spark og mat lysten er fortsatt minimal:/ Men den lille skal etter omstendighetene ha det bra så langt:)
IMG_0503.jpg

IMG_0503.jpg
IMG_0503.jpg
 
Kjempefin babymage! Gleder meg til jeg kan si med sikkerhet at det faktisk er baby og ikke bare polstring :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjempefin babymage! Gleder meg til jeg kan si med sikkerhet at det faktisk er baby og ikke bare polstring :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helt merkelig at man vokser så gradvis. Jeg kunne ikke se antydninger til den når jeg var 12 uker, så det er nå de siste 3 ukene den har kommet - og større skal den jo bli, hjeeelpe meg hvis det fortsetter sånn her;-)
Håper flere kaster seg på bølgen nå å legger ut bilde. Vi må jo ha noe koselig å jatte om :)
 
For en fin liten mage :) kan se om jeg får tatt bilde, men føler dagene bare raser avgårde i jobb for tiden :p

Men helt klart en babykul på deg, ikke så klart her enda :p men navlen popper ut :p
 
For en fin liten mage :) kan se om jeg får tatt bilde, men føler dagene bare raser avgårde i jobb for tiden :p

Men helt klart en babykul på deg, ikke så klart her enda :p men navlen popper ut :p
Jaaa:) Du må legge ut!!:) :) Skal jo bli oppfølgingsbilder etterhvert, så da får man se og tenke - wææææow så liten man var og hvor stor man har blitt:) Er jo bare gøy!:) Opp å hopp foran speil eller la mannen ta :) opp med gensern eller bare sleng av deg alt !:D haha
 
Så fin kule :D Ser tydelig at det er en liten babykule det der! :D
 
13+0 uker i dag! <3
 

Vedlegg

  • 12+9.jpg
    12+9.jpg
    160,4 KB · Visninger: 285
å nå vil jeg også få tatt bilde snart :) er moro å kunne se utviklinga, jeg har begynt å få en tydelig babykul syns jeg (men lett å skjule for andre ennå da)

skal fortelle familien i bursdagselskap til mellomste nå på lørdag :D staaaas :)
 
å nå vil jeg også få tatt bilde snart :) er moro å kunne se utviklinga, jeg har begynt å få en tydelig babykul syns jeg (men lett å skjule for andre ennå da)

skal fortelle familien i bursdagselskap til mellomste nå på lørdag :D staaaas :)

Ja, greit at man fortsatt kan skjule den litt syns jeg. Jeg spurte en kompis av kjæresten min om han syns jeg så gravid eller chubby ut - da svara han: "kanskje litt begge deler"..;D Stakkarsen viste ikke hva han skulle si han:D

Det er så gøy at man skal vokse enda mer, og i tilegg kjenne spark osv. Du som er på nr 4 - kjenner du spark allerede nå? Aner ikke hva jeg skal kjenne etter jeg... er 15+6
 
Når jeg ser disse magene så er det klart at jeg har veldig lite baby-mage :p jaja, den kommer vel med tia :p
 
Back
Topp